DVDO innbytte - noen som har benyttet seg av det?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVDO innbytte - noen som har benyttet seg av det?

Har en iScan HD, og har vurdert litt om jeg skal benytte meg av innbyttemuligheten, der man kan kjøpe en VP30, og så sende tilbake sin gamle modell, og få penger igjen for den.

De har åpnet for dette også for internasjonale kunder nå.

Noen her som har gjort dette? Lurer bare litt på hvordan det vil fungere i praksis både når jeg skal 'importere' VP30, og når jeg så skal sende iScan HD tilbake ut av landet.

Tenkte jeg kanskje skulle gjøre dette for å være litt "fremtidssikret" (hvis det er noe som heter det i dette gamet da...). Pluss at den har en del flere innganger og utganger og litt nyere prosessering enn den jeg har.

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Har en iScan HD, og har vurdert litt om jeg skal benytte meg av innbyttemuligheten, der man kan kjøpe en VP30, og så sende tilbake sin gamle modell, og få penger igjen for den.

De har åpnet for dette også for internasjonale kunder nå.

Noen her som har gjort dette? Lurer bare litt på hvordan det vil fungere i praksis både når jeg skal 'importere' VP30, og når jeg så skal sende iScan HD tilbake ut av landet.

Tenkte jeg kanskje skulle gjøre dette for å være litt "fremtidssikret" (hvis det er noe som heter det i dette gamet da...). Pluss at den har en del flere innganger og utganger og litt nyere prosessering enn den jeg har.
    Har også lurt litt på dette, alternativet er å beholde iScan HD'en en stund til for så å oppgradere til Chrystalio. Det siste er nok det mest aktuelle da utsiktene til bedre økonomi er gode :-D Hva er prisen for å benytte seg av innbytte ordningen da?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    iScan VP30 skal de ha $1900 for. Så gir de $750 i innbytte for HD. Så skal de ha $250 for shipping, handling, gebyr etc.

Så med 6,5 i dollarkurs blir det vel 12994,- minus 4875,- = 8119,- pluss 1625,-

= 9744,-

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke da like enkelt å selge den gamle her ?
    hva ville prisen ha vært ?

Mvh

Espen

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    iScan VP30 skal de ha $1900 for. Så gir de $750 i innbytte for HD. Så skal de ha $250 for shipping, handling, gebyr etc.

Så med 6,5 i dollarkurs blir det vel 12994,- minus 4875,- = 8119,- pluss 1625,-

= 9744,-
    Pluss 25% grådig statsmoms, og da er vi oppe i et tall som gjør det mer aktuelt å gjøre som siste taler foreslår å selge her for så å oppgradere til Crystalio. I hvert fall for min del :-D Takker for opplysninger btw.

Active
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hvorfor

Er Crystralio bedre enn DVDO? Says who?

http://www.homecinemachoice.com/cgi-...?reviewid=5665

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gut_man
    Pluss 25% grådig statsmoms
    De sier at de $250 skal dekke "shipping, customs duties and taxes for your new iScan." Om det da også innebærer Norsk moms...? Men det kan det vel ikke gjøre, for den blir vel uansett lagt til når enheten kommer til Norge?

Har selv tenkt på det å selge og kjøpe ny her istedet, men hva får man for en iScan HD her på bruktmarkedet egentelig? Ikke en dritt, kan jeg tenke meg.

Hvis man er heldig og får 6000,- så vil en VP30 komme på 12000,- da. Da går det vel opp i opp(dersom man må betale moms på det beløpet jeg nevnte i posten over).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •