Trådløst - Antenneuttak i vegg -> TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløst - Antenneuttak i vegg -> TV

Antenneuttaket i stuen min er ganske håpløst plassert og nå som jeg driver og innreder rommet kommer tv`n til å stå et stykke unna.

Jeg vil ikke trekke kabel og ikke flytte på uttaket (med mindre jeg MÅ da selvsagt!).

Finnes det noen grei løsning på trådløs overføring av bildet? Jeg regner med at det ikke stiller så store krav til bildet da det er begrenset med bildekvalitet i utgangspunktet fra UPC.. ?

DVD osv vil jo selvsagt være kablet til tv`n, det er kun tv-stasjonene det er snakk om.

Noen meninger, forslag?

Edit : Hvis jeg med tiden bestiller digitale signaler fra upc, da er det vel ganske viktig at denne trådløse boksen faktisk sender digitalt er det vel ikke?

Intermediate hårek sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    1,136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du setter tuner (UPC dekoder) ved kontakten så kan du bruke en standard video sender over til TV. Men det blir ingen god løsning.

Hvis du ønsker tuner ved TV så må du sende hele bredbåndsignalet. Det finnes ikke noe slikt utstyr vanlig tilgjengelig. Det ville blitt vesentlig billigere å få en snekker til å bygge om stuen. :-)

Legg heller en coax kabel langs gulvlistene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •