UPC kabeltv?????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

UPC kabeltv?????

Nå har jeg en standard cabeltv løsning fra UCP. Jeg vil ha digitalt cabeltv via en tuner... UPC vil ha meg til å leie en digital tuner men, jeg vil ikke leie jeg vil kjøpe, er det noen her som har et forslag.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke det koster noe særlig å leie dekoderen; du betaler vel egentelig for abonnementet. Så du kunne jo alltids leie fra UPC, og så kjøpe en dekoder etterpå.

Men jeg er litt usikker på om man kan få tak i en dekoder som ville fungere i UPCs nett. De liker å ha full kontroll på alt; de kan sjekke UPC-dekoderen din fra der de sitter(for å sjekke feil etc.), dekoderen deres har RF inngang, og jeg vet ikke om det bare er å lage en overgang fra RF kontakt til... hva det nå er 'vanlige' digital dekodere bruker. De er vel også redd for piratkort etc., derfor brukes ikke kort i UPCs dekodere i det hele tatt; alt styres fra deres sentral. De programmerer inn hvilke kanaler du abbonerer på, istedenfor at du bruker et kort.

Så alt i alt tror jeg det ville være vanskelig å få en vanlig digitaldekoder til å funke på nettet deres. Men det er jo lov å prøve seg.

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skal ha 149,- i måneden for digital decoderen... det er i tillegg til den standard prisen...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HFfredd
    De skal ha 149,- i måneden for digital decoderen... det er i tillegg til den standard prisen...
    Tror du har misforstått, det koster 149,- i mnd for basic pakken. Det koster deg ikke noe å leie Set Top Computern. Du vil ikke kunne bruke en annen type tuner enn den UPC leverer deg. Programtilgangen på ditt abonnement reguleres ikke via din STC men hos UPC lokalt så det vil heller ikke fungere med Dreambox og liknende løsninger.

Har forøvrig digitalt kabeltv fra UPC selv og vil ikke gå tilbake til det "gamle" analoge signalet fra vegguttaket.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •