Valg av DVD-opptaker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av DVD-opptaker

Hei.
    Har bestemt med for å kjøpe en DVD-opptaker med hardisk (160gb) og har kommen fram til 2 valg enten Pioneer DVR-530H eller Sony RDR-HX710. For Øyeblikket heller jeg litt mot Sony sin pga at den tar både + og - plater, mens Pioneer tart - og DVD-RAM. Men ville høre her om hva ekspertene mener.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du blir fornøyd med begge. Har selv DVR 530 og denne ble også kåret til beste DVD opptaker i Europa 2005/2006 av EISA. (blir vel offentliggjort snart)

Når det gjelder plater så bryr jeg meg ikke veldig. Jeg tar opp på harddisken og DVD-R er det mest kompatible formatet når det gjelder andre spillere og når jeg har behov så klarer jeg meg med DVD-R.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et argument for Sony er at det finnes Dual Layer DVD+R plater på markedet, men DL DVD-R ikke finnes...ennå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bestilt Sony RDR-HX710 hos Komplett kosta 4995,-. Men har ikke heilt bestemt meg enda siden dei venter på forsendelse som skulle vert der den 13.08, men ser ut som dei har problem med leveringen. Så vist det kommer inn noen gode argument før denne blir sent meg kan det hende jeg velger en annen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke denne tråden en prisjakttråd, men jeg anbefaler deg å se hvor du kan få en bedre pris: Se under avnytt og spar penger

Active Payen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv Sony RDR-HX910 og er veldig godt fornøyd. I tillegg er min samboer imponert. Dersom jeg skal påpeke noe negativt, så må det være at viften gir litt lyd fra seg, men ut over det så er overgangen til DVD brenner med HDD vel verdt pengene. Jeg har så langt kun brukt HDD da funksjonaliteten knyttet til denne er genial.
    Jeg vurderte også Pioneer sin nye DVR-630H, men grunnet noe bedre bildekretser på Sony'en valgte jeg den.
    Jeg tror du blir fornøyd med begge!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •