Film er best på hjemmekino! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jozho
    Høres flott ut CFD. Et godt triks er jo å ha en "kuli" på lur og spørre om din utkårede vil dele den!
    Man kan også ha med seg en bade-and (av alle ting...), og spørre om du kan "legge and" på henne, og så legge anda f.eks på skulderen/i fanget hennes... Kan bryte isen og få igang en samtale

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *lol*

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det der var så deilig absurd at det må nesten prøves. Med ekte and!

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om jeg har hatt en oppegående hjemmekino noen år og har bedre lyd og bilde hjemme enn på kinoen går jeg likevel på kino.

Å gå på kinoen er noe mer enn bare se film.

Man går ut i en sosial setting og treffer andre mennesker.

Det er en egen stemning på kino.

Og, hvis du har kone / samboer og barn er det deilig å ha barnevakt, gå på kino og spise ute ( selv om maten er bedre hjemme :wink: )

Begge deler har sin sjarme.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert mange gode grunner, sosialt og ellers possitive opplevelser man kan få med å gå i en offentlig kino, men er redd for at hvis DVD versjonen av den filmen man skal se kom ut i videobutikken samtidig som den ble lansert på kino, tror jeg det er lenge mellom hver gang jeg hadde oppsøkt en offentlig kino.

Enkelte filmer "kler" selfølgelig storsal fremvisning bedre enn det man får til i en vanlig hjemmekino, Ringenes herre trillogien og Starwars ol. børr man vel få med seg i "offentlig" også foruten gjentakende visninger i hjemmekinoen, men synes at de forstyrrende momentene som ofte forekommer i den offentlige kinoen fort tar vekk mye av den possitive ekstra store filmopplevelsen.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en følelse av at de fleste jenter på kino har med seg typen?.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemme slipper man unødvendig snakking, og annet støy. Og man har mulighet til å sette filmen på pause, når man skal på do. Men å se en god komedie eller grøsser på kino, er noe helt annet enn hjemme. Da er det mest atmosfæren man er på kinoen for.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det ikke vært for at jeg går på kino gratis tror jeg det svært sjelden hadde blitt kino på meg. Men jeg har nok spart en del penger på det de siste 4-5 årene

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Begge deler har sine fordeler/ulemper

Jeg mener at man får litt mer følelsen av være "tilstede" på kino (i hvertfall de bra kinoene). Litt spesiell atmosfære. Tror nok jeg skulle hatt et ganske heftig anlegg og bilde før jeg ville valgt å se f.eks ringenes herre hjemme fremfor å se den på colloseum.
    Men kinoatmosfæren har definitivt noen negative sider, og det er først og fremst:
    -Folk som ikke følger med og visker til vennene sine:"hvem var det der??" "trodde han var slem??"
    -Fulle folk som ikke hadde råd til å dra på pub, så de smugler inn en 6-pack på kinoen og kommer med tåpelige kommentarer og skravler høylytt.
    -Og min favoritt: Folk med IQ som en peanøtt som drar på komedie og bruker 1 minutt lenger enn alle andre på å skjønne vitsene for deretter å le alene når det er helt stille i kinoen (disse menneskene har gjerne en særdeles plagsom høy latter)

Men konklusjonen er vel at har du en bra hjemmekino er nok de fleste filmer best hjemme, men store produksjoner som L.O.T.R og Star Wars synes jeg fortsatt er best på kino.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •