Prosjektor og Visualizations

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Prosjektor og Visualizations

Har prøvd mange forum, men ingen hjelp...prøv igjen!

Eg skal ha ein "musikk fest" her hjemme. Har store kvite flater både i tak og på vegger. Ideen er å oppfylle gjestene mine sine musikk ønsker på direkten. Eg ville også vise musikk effekter på veggene og tak. Det eg er på jakt etter er muligheten til å vise visualizations på veggen fra PC'n , men ikkje noko av det andre eg gjer på skjermen. Det er litt kjedelig å sjå ei kvit mus og kjedelege data mapper.....sant?

Har eg gjort meg forstått?

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som du er på jakt etter en to-skjerms-løsning på PC'en. Bruk den ene skjermen til browsing/styring av musikkvalg og den andre skjermen kjører selve visualiseringssoftware i fullscreen. Har denne muligheten på min stasjonære PC med ATI Raedon 9700. Dog: Ikke alle videofunksjoner kan benyttes på 'sekundær'-skjerm.

edit: "den andre skjermen" er da følgelig en projektor som du kan kjøre mot tak og vegger alt etter hva hjertet lyster.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Kokken sier, må du kjøre en to-skjermsløsning. Jeg vil anbefale Winamp, da den har et bredt utvalg i visualiseringer, og en drøss ekstra for nedlasting. da velger du å kjøre visualiseringen i et eget vindu, og drar denne til den siden der du har projektoren tilkoblet. på første skjerm har du mediebiblioteket, som du styrer fra eks. en LCD-skjerm. Du velger forskjellige "modes" i innstillingene til skjermkortet, blant annet span, stretch og feature mode. (det du er ute etter kalles feature mode.

Og bare fordi jeg liker fikse idéer, hva med et

midt på veggen der projektoren lyser? hadde blitt fancy, tror jeg. :lol:

men først, hvilket skjermkort har du, og har du allerede projektor?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

to skjermer

Sjølvsagt!!

No har eg undra meg over dette problemet lenge, og så ligger svaret rett forran nesa mi!!

Takker for hjelpa!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •