Hvordan se TV-bilder på projektor via Canal Digital tuner ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dersom en kjører comonent ut fra DVD spiller, inn i receiver og component ut fra receiver til projektor, vil dette forringe bildekvaliteten i forhold til å kjøre komonent direkte fra DVD til projector ?

Dersom en bruker progressiv scan fra DVD spillerer, vil en kobling via receiveren ha noe å si ? Må en da bruke deinterlacer i projektor ?

Hvis ikke bildet forringes, kan jeg kjøpe en konverter boks (fra scart til component) og koble inn i receiveren. Min receiver har nemlig 2 comp inn og 1 ut. Jeg slipper å dra ledninger inn og ut !

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom en kjører comonent ut fra DVD spiller, inn i receiver og component ut fra receiver til projektor, vil dette forringe bildekvaliteten i forhold til å kjøre komonent direkte fra DVD til projector ?
    Jeg har ikke merket noe.

Dersom en bruker progressiv scan fra DVD spillerer, vil en kobling via receiveren ha noe å si ? Må en da bruke deinterlacer i projektor ?
    De fleste recievere som kan switche component har ingen problem selv om signalet er progressivt. (høyere bånbbredde)

Hvis ikke bildet forringes, kan jeg kjøpe en konverter boks (fra scart til component) og koble inn i receiveren. Min receiver har nemlig 2 comp inn og 1 ut. Jeg slipper å dra ledninger inn og ut !
    No problemo...!

Newcomer altec sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    221
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Jeg har Panasonic AE700, som har scart inngang. Er det mulig å kjøpe en trådløs TV sender (se bilde nedenfor) og koble til scart utgangen på Canal Digital boksen og inn på scart inngangen på projektoren ? Spørsmålet er om denne sender RGB signaler og ikke kompositt. Er det kompositt, er jeg ikke interessert.

Ellers lurer jeg på om en slik boks som selges på AVShop (ca kr 999) krever at en må ha dra komp.ledningen inn og ut av DVD spilleren, dersom en kjører progr scan via komponent ? Jeg har ikke HDMI/DVI ut fra min DVD spiller.

Det skal tydeligvis ikke være lett å se TV på projektor ! :evil:
    Har samme projektor og Yamaha dvd 550. Kjører komponent til projektor. Kobller trådløsboksen til projektoren via scart inngangen med ok bilde, men hvordan få lyd?? Muligens scart ledning med audio utgang? Scart/scart med audio ut som må trekkes til receiver?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •