DVD-brenner vil ikke brenne DVD-R plater (PC)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD-brenner vil ikke brenne DVD-R plater (PC)

Kjøpte meg nettopp en Lite-On SOHW 1653S dvd-brenner. Prøvde å putte inn enn DVD-R plate (Packard Bell) men den ville ikke la seg brenne. Prøvde så og oppdatere firmwaren. Men til ingen nytte. Nå sist har jeg prøvd å innstallere en ny ASPI-driver. Men enda så vil den ikke brenne DVD-R plater (kun den typen jeg har tilgjengelig akkurat nå)

Har prøvd, Nero 6, Alcohol 120% og Copy to DVD programmene. Men alle sammen kommer med meldingen om at det er et inkompetabelt medium i brenneren. Men brenneren skal jo støtte DVD-R plater?. Jeg har forøvrig testet gjennom alle 10 platene i boksen. Men det samme skjer med alle sammen. Og jeg håper og tror at ikke alle platene er defekte.

Håper noen har et hjelpende svar til meg...

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det hender at DVD-Brennere ikke godtar plater fra alle produsenter, men dette er mindre vanlig nå enn tidligere.
    Prøv plater fra en annen produsent, f. eks. Verbatim
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut at brenneren min faktisk blokkerer de Packard Bell platane. De er rett og slett så dårlige at Lite-On ikke vil la meg brenne noe ut på de. Noe som i og for seg er greit nok det. Har fått tak i nye plater.

Men jeg hadde helst sett at Lite-On hadde skrevet dette på pakken eller i en manual i hvertfall at plater av det og det merket støttes ikke av denne brenneren osv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •