Tv sendinger fra nokia 9802 på projektor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tv sendinger fra nokia 9802 på projektor?

Har prøvd å lest litt bakover men er enda litt usikker;
    Ønsker s-video fra reciver til proj. Min linn classic har bare s-video og scart ut ( mener ikke rgb scart) nokia har vel bare rgb-scart og composite ut. Går det an å koble nokia rgb scart til linn scart og linn s-video til projektor s-video, eller vil jeg kun få s/h bilder da? Hjelper det å bruke nokia til videospiller til linn til projektor, eller må jeg bruke 2 kabler til projektor, scart- kompositt overgang for tv- titting, og s-video for dvd?

Vil gjerne ha alle kabler og alt klart før jeg begynner å koble, prøving og feiling er veldig frustrerende, kabler flyter veggimellom og når du endelig får orden på en ting har du forandret noe annet ops:Kjerringa får ikke tatt opp yndlingsprommet sitt feks. Da blir det bråk :?
    Onkel, en gammeldags gårdbruker sier: Kunne gjerne tenkt meg å hatt en hjemmekino, men har da mer en nok problemer bare å få en dvd til å begynne med rett språk osv.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    På Clas Ohlson får du en billig s-video veksler 2 inn 1 ut som du kan bruke. Eller som jeg har en 3 trinns veksler (el-kjøp) som også veksler lyden.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •