Sliter med videostuttering når jeg har aktivert bildebehandlingen på Philips 55PFL8008 sammen med Apple TV.
Nå som TV2 har annonsert at Sumo kommer til Apple TV kunne jeg tenkt meg å se fotballkamper etc på Apple TV i stedet for mac mini slik jeg gjør i dag da det er litt kronglete (må endre hz på mac for å få bedre flyt i bilde, og blir ikke helt perfekt heller).

Alle bildekildene mine er koblet gjennom Onkyo TX-NR3010, og må bruke begge HDMI utgangene fra den, hvor utgang 2 er kun for Apple TV så jeg kan ha en input på tv uten Pixel Perfect HD eller hva den bildebehandlingen på tv heter.

Utrolig irriterende å ikke kun ha denne aktivert på Apple TV som brukes til Netflix siden jeg liker veldig godt Pixel Perfect greiene til Philips.
Har prøvd med forskjellige hz innstillinger på Apple TV uten at jeg kan se noe forbedringer - så endte med at den nå står på Auto.

Noen som har vært borti problemstillingen og har funnet en løsning?

For å forklare problemet litt: Med Pixel HD aktivert så flyter bilde fint i noen sekunder før det kommer et ganske heftig stutter, og slik fortsetter det. Holder fin flyt i noen sekunder/få minutter før det kommer et stutter som kunne gitt utslag på Richter skala.

På forhånd takk!