HDMI switch med analog lydutgang

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI switch med analog lydutgang

Har flere apparater som skal tilkobles tv-skjermen enn jeg har hdmi innganger, har heller ikke noe lyd utgang på tv'en slik at jeg kan bruke stereoanlegget som lyd til all multimedia jeg kjører gjennom tv. Ønsker derfor et produkt som jeg kan plugge inn (minimum 4) HDMI signal og få ut både det valgte HDMI signalet og analog lyd. Finnes det noe slikt eller må jeg gå til innkjøp av en reciver for å klare dette?
    Har jo ikke behov for hjemmekino delen, eller forsterker delen i receiveren men resten hadde vært kjekt og ha.

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speed300
    Har flere apparater som skal tilkobles tv-skjermen enn jeg har hdmi innganger, har heller ikke noe lyd utgang på tv'en slik at jeg kan bruke stereoanlegget som lyd til all multimedia jeg kjører gjennom tv. Ønsker derfor et produkt som jeg kan plugge inn (minimum 4) HDMI signal og få ut både det valgte HDMI signalet og analog lyd. Finnes det noe slikt eller må jeg gå til innkjøp av en reciver for å klare dette?
    Har jo ikke behov for hjemmekino delen, eller forsterker delen i receiveren men resten hadde vært kjekt og ha.
    Jeg bruker DreamScreen UltraMatrix 4x2. Den har analoge stereo lydutgang... Tidligere var de til salgs hos AVshop men finner de ikke lenger.
    Kan hende du finner noen pa brukten? Passer hvertfall til kravene dine.
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active Viks sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av speed300
    ligner dreamscreen sin funksjonsmessig. Litt usikker om kvalitet da..
    Emotiva UMC-1 | Rotel RB-1072 | Rotel RMB-1066 | Dune HD TV-101 | Panasonic DMP-BDT310 | Sony MDS-JE640 | Pioneer PD-F1007 | B&W DM683 | B&W LCR600 S3 | B&W DS6 | Mirage Nanosat | SVS PB12-NSD DSP | Sanyo PLV-Z2000 | DreamScreen V2 DynaGrey AutoManual 106" | LG 47" Cinema 3D | iRule Pro | Tara Labs & Monster interconnects | Supra Classic Blue 6.0

Denon-PMA-510AE | B&W DM686 | SVS SB12-NSD DSP | Supra Classic Blue 2.5 speaker cable | Monster 250 Interlink | Asus Xonar

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nad m51 hos hifiklubben... :P

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller bytte ut forsterkeren med en receiver.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •