Innspill til prosjektor og lerret

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Innspill til prosjektor og lerret

Hei!

Jeg er i gang med oppussing av et gammelt hus, og driver med romplanlegging. Det blir en eller annen form for innbygging av høytalere i vegg og strømstyring (xComfort eller KNX).

I stuen skal det stå en TV i hjørnet og jeg har i tilegg ønske om å felle inn lerret og prosjektor i tak. (er takhøyde på ca 2,90 og den skal ned noe...)

Derfor ønsker jeg tips til lerret og prosjektor til dette formålet. Også hensyntatt at det ikke kommer til å bli et dedikert hjemmekinorom, og da heller ikke blendegardiner og totalt mørke.

Legger ved et bilde av tenkt løsning

Newcomer ynroenn sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, greit at dette ikke er et dedikert rom, men ville alikevel åpnet opp for muligheten til å ha blendingsgardiner. Litt kjedelig å ikke kunne bruke rommet når det er lyst ute

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ynroenn
    Vel, greit at dette ikke er et dedikert rom, men ville alikevel åpnet opp for muligheten til å ha blendingsgardiner. Litt kjedelig å ikke kunne bruke rommet når det er lyst ute
    Ja, det er godt mulig det kommer det etterhvert. Må i såfall finne en løsning som gjør at de ikke er spesielt synlige når de ikke er i bruk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •