Media player

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Media player

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Media player

Jeg skal kjøpe en ny TV. (LGE 47" LED+ TV Full HD Cinema 3D Smart TV 100Hz )

På bestillingssiden kom det opp et forslag om at jeg også burde kjøpe en slik:

PATRIOT MediaPlayer PBO Alpine 1080p Full HD All-In-One MediaPlayer HDMI 2xUSB Android 2.2
    ps.no - MediaPlayer PBO Alpine 1080p Full HD All-In-One MediaPlayer HDMI 2xUSB Android 2.2

Jeg har lest instruksjonen til både TV og denne media playereren, men teknologi har aldri vært min styrke og jeg aner simpelthen ikke hva det egentlig er snakk om :???:

Hva er egentlig en media player, hvordan brukes den i forbindelse med TV og data. Og ikke minst, finnes ikke det avspillingsmuligheter for filformater, som mediaplayeren annonserer med, også i en ny moderne TV?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som har svart deg her ser jeg, kanskje fordi du vil finne ut vesentlig mer ved å google. Å spørre hva en mediespiller er i dag som å spørre hva en mp3-spiller er :P

Kort og godt er det en boks som lar deg streame innhold fra en plassering på nettverket ditt, som feks en pc. En mediespiller har gjerne også innganger så man kan sette eksterne harddisker rett på spilleren og streame derfra.

Nyere tv'er har som regel en form for mediespillermulighet, men en dedikert en (som alt dedikert) vil alltid være raskere og bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •