Trøbbel med streaming av *.mkv på Panasonic DMP-BDT500

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Trøbbel med streaming av *.mkv på Panasonic DMP-BDT500

Hei,

Kjøpte en Panasonic DMP-BDT500 blue ray spiller nå i November.

Spilleren fungerer ok for Blueray, virker det så langt, men jeg har flere utfordringer med å spille videofiler fra nettverket mitt.

Spilleren har en lei tendens til å fryse opp i tide og utide når jeg forsøker å spille av en film via nettverksdisk funksjonen. Enten kan den fryse når jeg velger filen via nettverksdisk menyen eller så kan den finne på å fryse midt i filmen. Når den fryser opp virker ingen funksjon i spilleren. Den eneste måten å få spilleren igang igjen er å skru den av via Panasonic tven min og Viera-link.

Spilleren er koblet med kabel til nettverket via routeren og inn i nettverksdisken. Trådløs er skrudd av. Jeg vil og legge til at det ikke er problemer å streame filmer til en bærbar pc feks og da går det faktisk over det trådløse nettet.

Jeg har firmware versjon 1.49 installert i spilleren.

Håper noen kan hjelpe meg med dette. For ellers er spilleren veldig ok.

Vennlig hilsen

Nicolai

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Nicco
    Hei,

Kjøpte en Panasonic DMP-BDT500 blue ray spiller nå i November.

Spilleren fungerer ok for Blueray, virker det så langt, men jeg har flere utfordringer med å spille videofiler fra nettverket mitt.

Spilleren har en lei tendens til å fryse opp i tide og utide når jeg forsøker å spille av en film via nettverksdisk funksjonen. Enten kan den fryse når jeg velger filen via nettverksdisk menyen eller så kan den finne på å fryse midt i filmen. Når den fryser opp virker ingen funksjon i spilleren. Den eneste måten å få spilleren igang igjen er å skru den av via Panasonic tven min og Viera-link.

Spilleren er koblet med kabel til nettverket via routeren og inn i nettverksdisken. Trådløs er skrudd av. Jeg vil og legge til at det ikke er problemer å streame filmer til en bærbar pc feks og da går det faktisk over det trådløse nettet.

Jeg har firmware versjon 1.49 installert i spilleren.

Håper noen kan hjelpe meg med dette. For ellers er spilleren veldig ok.

Vennlig hilsen

Nicolai
    Fant du noe svar på dette, eller fant du ut av det?
    Sliter med samme problemet selv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •