Hjelp til valg av lerret og prosjektor!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til valg av lerret og prosjektor!

Jeg har ei mørk kjellerstue hvor jeg har 5.2 anlegget og den lille 42"..Den begynner å bli fryktelig liten. Istede for å kjøpe meg en ny stor TV så tenkte jeg ett RAMMElerret og prosjektor burde være smart.
    MEN jeg aner ikke hva jeg skal velge.
    GRANDVIEW Rammespent 203x114 lerret | Hi-Fi Klubben
    feks
    OG så er spørsmålet prosjektor??
    er 4m fra prosjektor til lerret. Ønsker fullHD men det koster vell litt ekstra?
    Er det bare å finne en prosjektor i min prisklasse og kjøre på. Går an å justere slik at det passer perfekt i ramma uansett?
    Håpa å ikke passere 12000kr. Budsjettoppsett.

Active Wessey sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    332
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av loft
    Jeg har ei mørk kjellerstue hvor jeg har 5.2 anlegget og den lille 42"..Den begynner å bli fryktelig liten. Istede for å kjøpe meg en ny stor TV så tenkte jeg ett RAMMElerret og prosjektor burde være smart.
    MEN jeg aner ikke hva jeg skal velge.
    GRANDVIEW Rammespent 203x114 lerret | Hi-Fi Klubben
    feks
    OG så er spørsmålet prosjektor??
    er 4m fra prosjektor til lerret. Ønsker fullHD men det koster vell litt ekstra?
    Er det bare å finne en prosjektor i min prisklasse og kjøre på. Går an å justere slik at det passer perfekt i ramma uansett?
    Håpa å ikke passere 12000kr. Budsjettoppsett.
    Nå får du vel stort sett full HD på de fleste projektorene så sant man ikke velger de helt billigste.

Sikkert lurt å beskrive rommet ditt litt mer, hvor mørkt er det? Tak? Vegger? Vinduerer?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Wessey
    Nå får du vel stort sett full HD på de fleste projektorene så sant man ikke velger de helt billigste.

Sikkert lurt å beskrive rommet ditt litt mer, hvor mørkt er det? Tak? Vegger? Vinduerer?
    Veldig mørkt :P hah..har veeeldig små vinduer 30-40cm høye. Som har persienner på omtrent hele døgnet. Har hvit panelvegger hele stua, hvit tak. Kan dessverre ikke male bakveggen mørkt da jeg ikke eier.
    Men greit å kunne bruke prosjektoren når jeg har middel belysning i stue. For PCen vil være hovedkilde nr 1 for avspilling, bortsett fra bluray som går fra PS3en da.
    MEN tenker på rammelerret og instilling av prosjektor, vil ALLE kunne stilles riktig inn så de passer perfekt i ramma??
    Kjipt å kjøpe ramme og ikke få det stilt riktig inn, noe for lite eller for mye feks.
    Ha

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett.no - Optoma Projector HD130X
    Feks. Er detta billigdrit eller hva. Er ganske grønn på prosjektorer. Hva ska jeg se etter. Hva er ANSI? Lysstyrken?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •