Valgets kval - Cambridge vs Denon

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kval - Cambridge vs Denon

Er i ferd med å oppgradere hjemmekino. Har gått fra projektor og lerret i kjelleren til en Samsung 55ES8005 i stua. Gjenbruker B&W DM601 fronthøytalere, B&W LCR 60x S3 senterhøytaler. Har kjøp B&W M1 bakhøytalere og står til rest med Receiver og sub. Dette har jeg lite greie på. Har en Cambridge 740 stereoforsterker som kanskje bør integreres med ny Receiver for å få god musikklyd?

Av enheter som skal kobles til nevnes: WDTV for streaming av AVI filer, Apple TV, Squeezebox for streaming av musikk, BR DVD spiller og CD spiller.

Valgets kval står mellom Cambridge Azur 551R og Denon AVR 2313/3313.

Er det noen synspunkter på hva som er smart, og eventuelt gir mest lyd og bilde for pengene?

Hadde satt stor pris på hjelp i sakens anledning. :cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ingen kval lengre

Det ble Cambridge 551R fremfor Denon. Er kun ute etter god lyd og godt bilde. Regner med at Cambridge viderefører sine superbe lydkvaliteter inn i hjemmekino verdenen og at det blir mer lyd og bilde for pengene uten fancy tilleggsfunksjoner som wifi osv. :-D

Active Jimbeam sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Helt sikkert et bra valg. Jeg gjorde samme valg i sommer og tok med meg 551R hjem. Skal bare se film og ikke bruke noen tilleggs funksjoner og i mine ører er var det ingen tvil om at CA 551R var best.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •