Hbo - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29

Tråd: Hbo

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da fikk jeg endelig bekreftet oppsigelse, men de svarer ikke på mine spørsmål om fremtidig utbedring av funksjonsproblemene.

Hvem tror de at de er? Serverer oss slik dritt og tror vi skal svelge det rått fordi de lager populære tv-serier.

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mmmbeer
    Da fikk jeg endelig bekreftet oppsigelse, men de svarer ikke på mine spørsmål om fremtidig utbedring av funksjonsproblemene.

Hvem tror de at de er? Serverer oss slik dritt og tror vi skal svelge det rått fordi de lager populære tv-serier.
    Håper og tror de forbedrer seg kraftig når de opplever at kundeveksten kun blir en brøkdel av prognosene de har laget. Jeg har enda ikke lest eller hørt om noen som er fornøyd med tjenesten, inklusive nettavisene som skriver om dem. Det hjelper ikke med fett innhold når de lanserer det på en tjeneste som med litt godvilje kan sammenlignes med en VHS-spiller.... eller forresten; en VHS-spiller har jo pauseknapp:-)

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg mener hardnakket at bildekvaliteten er bedre fra PC enn hva Netflix leverer. Netflix er preget av mye komprimering.

Men ingen tvil om at HBO trenger å forbedre mye. Tjenesten fremstår som veldig uferdig slik den er i dag. Det jeg savner er følgende:
    - Enda bedre bildekvalitet. Bør være i minst 720p standard
    - Støtte for surround på alle plattformer. Helt mulighet for HD Audio også
    - At den husker hva du har sett og du kan fortsette hvor du stoppet forrige gang
    - Mulighet for engelsk teksting. Jeg foretrekker det til engelsk talende filmer
    - Applikasjoner til nettbrett o.l.

Bilde-og audiokvalitet av høy klasse vil nok innebære at noe må lastet ned på forhånd (ikke direkte streaming). Det hadde vært helt greit for min del. Skulle vært mulighet for å velge det.

Forøvrig blir HBO åpent for alle fra 28. februar og det er ikke lenger bindingstid for de som registrerer seg på nytt da.

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vurderer og si opp dritten jeg ogso nå.. har hatt det siden tidlig desember, men har nesten ikke sett noe på det. frister ikke å se noe der pga dårlig kvalitet!
    måtte henvende meg til kundebehandlingen for ett par uker siden, dette er absolutt den mest inkompetente behandlingen jeg noen gang har vært borti!
    trodde ogso de kom til og ha tilgjengelig litt flere filmer også
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Forøvrig blir HBO åpent for alle fra 28. februar og det er ikke lenger bindingstid for de som registrerer seg på nytt da.
    Vel, de har vel fortsatt 3 mndrs oppsigelsestid på abonnementet til kr 129 pr mnd? Det at de ikke kan tilby 79 kroners abonnementet sitt uten bindingstid/oppsigelsestid (tilsvarende Netflix) kan vel sies å være et tegn på at de kanskje skjønner at de ikke har en god nok tjeneste til at folk vil forbli kunder?

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    Vel, de har vel fortsatt 3 mndrs oppsigelsestid på abonnementet til kr 129 pr mnd? Det at de ikke kan tilby 79 kroners abonnementet sitt uten bindingstid/oppsigelsestid (tilsvarende Netflix) kan vel sies å være et tegn på at de kanskje skjønner at de ikke har en god nok tjeneste til at folk vil forbli kunder?
    Vet ikke. De skriver bare at de kutter ut bindingstiden med registrering etter 28. februar. Har ingen info om oppsigelse.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mmmbeer

Har tjenesten sluttet å virke hos deg da? Det bør du sjekke samt om de trekker penger fra bankkontoen din. Vi er mange som har sagt opp OG fått bekreftet oppsigelse uten att det er tilfelle.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan si opp HBO?
    Er det noen link noen plass?
    Eller må man sende inn oppsigelse i brev form? Eller er det på mail?

Denne fungere ikke på min rooted Samsung Galaxy Note 10.1, og så dårlig iforold til Netflix, at jeg har bestemt meg å si opp HBO(Har ikke fått testet det så mye av disse grunner)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2011
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hbo

har HBO her i thailand å. det skal komme 2 nye HBo kanaler løpet av dette året her. jeg får den i juni, for jeg se åssen den er

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •