Problemer avspilling 3dfilm med tekst

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer avspilling 3dfilm med tekst

Hei! Dette er min første post så jeg håper det er noen snille sjeler der ute som kan hjelpe meg.

Jeg har satt opp min PC som mediasenter til min PS3, Problemet er at når jeg skal se 3dfilm på min projektor (epson TW-6000).
    Filmen jeg skal se er side-by-side med tekst, men når jeg jeg slår på side-by-side 3d'en så deler projektoren bildet opp feil, dvs bildet er perfekt, men teksten kommer på feil side. Teksten på høyreside burde vært på venstre side. Er det noen instillinger eller noe jeg kan gjøre for at dette blir rett?

På forhånd takk!

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Problemet her, ligger høyst sannsynlig i avspilleren din. Projektoren følger bare en standard når det gjelder side-by-side, og gjør ikke avspilleren det samme, så blir det bare rot. Kan du ikke spille av dette uten underteksten?
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Problemet her, ligger høyst sannsynlig i avspilleren din. Projektoren følger bare en standard når det gjelder side-by-side, og gjør ikke avspilleren det samme, så blir det bare rot. Kan du ikke spille av dette uten underteksten?
    Hei Gorm og takk for svar

Jeg spiller av en DivX\avi fil så det er vanskelig å fjerne teksta desverre. Jeg får prøve å spille den direkte av fra pc'en og se om det blir noe forskjell da :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •