Netflix på blu-ray eller tv?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Netflix på blu-ray eller tv?

Hei

Har en LG BD370 blu-ray spiller og Philips 40PFL9705H. Jeg har også Nintendo Wii. Jeg har forstått at det skal være mulig med Netflix på disse enhetene. Men hvor finner jeg dette? Wii Shop kanal fungerer selvsagt ikke. Prøver jeg nettfunksjoner på tv'en står det finner ikke philips serveren. Nettfunksjonene fungerer på LG spilleren, men finner ikke noe nettflix på LG spilleren. Er det bare enkelte utgaver som har det? Eller kan det lastet ned?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,885
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av xnn3882
    Hei

Har en LG BD370 blu-ray spiller og Philips 40PFL9705H. Jeg har også Nintendo Wii. Jeg har forstått at det skal være mulig med Netflix på disse enhetene. Men hvor finner jeg dette? Wii Shop kanal fungerer selvsagt ikke. Prøver jeg nettfunksjoner på tv'en står det finner ikke philips serveren. Nettfunksjonene fungerer på LG spilleren, men finner ikke noe nettflix på LG spilleren. Er det bare enkelte utgaver som har det? Eller kan det lastet ned?
    Ex'en min har en WII som er tre fire år gammel...hun fikset Netflix helt alene for seg selv på en-to-tre....jeg var imponert :-) men måtte selv kjøpe ny Blu-ray spiller...fra en to år gammel Panasonic 310 til en 320...da gikk det som en drøm :-) og mye DolbyDigital+ på mange tv serier....
    PS: Homeland går på SVT1 med DD 5.1...:-)
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •