NETFLIX.no er ÅPNET - 17.10.12 - Del synspunkter og erfaringer/tips! - Side 22

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 22 av 28 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste
Viser resultater 421 til 440 av 546
    Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har "Super HD" logoen dukket opp via Canal Digital også. Men vanskelig å teste for i kveld får jeg knapt noe mer enn medium SD. Må være noe struping hos CD for Vudu streamer utmerket full HD samtidig.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At CD leverer internett i det hele tatt er en fremgang for meg :???: Har vært uten kabeltv og internett i over et døgn nå, før de endelig fikk ordnet opp.

Det at Super HD logo dukker opp betyr forhåpentligvis at de har fått instalert det utstyret som Netflix tilbyr, krysser fingrene for dette. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

HBO Nordic problem

Hei - litt på sida her, men fant ikke no naturlig sted for spørsmålet.. Noen som har erfaring med HBO Nordic på PC? Har registrert konto, lasta ned Widevine, oppdatert nettleser (Chrome of Firefox 32-bit), oppdatert Flash og sletta infokapsler og logg - men avspilleren funker ikke. Bare står og laster i det uendelige, kommer ikke videre. Funker bra iPad, så ikke noe galt med kontoen.

Noen som kan peke meg i riktig retning? :-)

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    At CD leverer internett i det hele tatt er en fremgang for meg :???: Har vært uten kabeltv og internett i over et døgn nå, før de endelig fikk ordnet opp.

Det at Super HD logo dukker opp betyr forhåpentligvis at de har fått instalert det utstyret som Netflix tilbyr, krysser fingrene for dette. :-D
    Viser seg, kanskje ikke noen bombe, at det ikke er Canal Digital som sørger for Super HD. Det kommer bare opp når jeg kjører amerikansk DNS, så det er vel Overplay som har fikset dette. Enten CD vil eller ikke altså...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemt
    Viser seg, kanskje ikke noen bombe, at det ikke er Canal Digital som sørger for Super HD. Det kommer bare opp når jeg kjører amerikansk DNS, så det er vel Overplay som har fikset dette. Enten CD vil eller ikke altså...
    Nå sjekket jeg nede i kinoen og da får jeg HD1080 på PS3( steg sakte fra 480SD), ATV3 som står i stua viser ikke bitrate så der vet jeg ikke. begge skal levere Super HD.

Super HD er vel tilnærmet 1080 trodde jeg? Netflix lister ikke CD som Super HD levrandør

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hentet en ny ps3 slim i går.

Når jeg går inn på netflix appen, så kommer den til en rød skjerm, der det står Netflix, å ser den går fra venstre mot høyre på de firkantene der nede, å der står det, skjer ikke noe mere.

Trykket på trekant, slettet appen, restarta ps3, lastet ned appen, men samma skjer igjen.
    Trykket på netflix, holdt start å select inne, velger ja på å slette innstillinger å registrere på nytt, men sår da igjen på rød skjerm, å ingen ting skjer.

Noen som har vært borti detta før, å veit hva man kan gjøre for noe?

Første gangen jeg gikk inn på netflix, så gikk den å stoppet på den røde skjermen med netflix logoen.

YNWA

Newcomer Okv sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Det Sorte Fastland/Ålesund
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Også på Linux

Prøvde ut Netflix i går kveld, mest for å se om det virker, og det gjør det, på en HTPC med Ubuntu:

http://avforum.no/forum/showthread.p...43#post1932943

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå sjekket jeg nede i kinoen og da får jeg HD1080 på PS3( steg sakte fra 480SD), ATV3 som står i stua viser ikke bitrate så der vet jeg ikke. begge skal levere Super HD.

Super HD er vel tilnærmet 1080 trodde jeg? Netflix lister ikke CD som Super HD levrandør
    Det er kjempeforskjell på Super HD og vanlig nå. Testet på en film med veldig høy bildekvalitet: Incredibly Loud and Incredibly Close. Bildet med Overplay smartdns er mye skarpere og mer detaljrikt enn bildet gjennom Canal Digital direkte. Overplay er altså en workaround dersom leverandøren din ikke har Super HD utstyr fra Netflix. En ekstra bonus i tillegg til amerikansk innhold altså. Og nå i april lommer det massevis av nytt innhold på US Netflix.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de av dere som er lei av å ha det mini-utvalget som den norske netflixen, og ønsker det amerikanske utvalget så finnes det noe som heter "media hint". Det kan brukes i google chrome eller firefox. Er helt genialt.

https://mediahint.com/

Det er sykt bra tjeneste.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    For de av dere som er lei av å ha det mini-utvalget som den norske netflixen, og ønsker det amerikanske utvalget så finnes det noe som heter "media hint". Det kan brukes i google chrome eller firefox. Er helt genialt.

https://mediahint.com/

Det er sykt bra tjeneste.
    +1
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er kjempeforskjell på Super HD og vanlig nå. Testet på en film med veldig høy bildekvalitet: Incredibly Loud and Incredibly Close. Bildet med Overplay smartdns er mye skarpere og mer detaljrikt enn bildet gjennom Canal Digital direkte. Overplay er altså en workaround dersom leverandøren din ikke har Super HD utstyr fra Netflix. En ekstra bonus i tillegg til amerikansk innhold altså. Og nå i april lommer det massevis av nytt innhold på US Netflix.
    Hvor finner jeg om det er SuperHD eller ikke. Min leverandør Altibox er listet og jeg kjører amerikansk Netflix på XBOX 360 men finner ikke noe om SuperHD der ?
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Hvor finner jeg om det er SuperHD eller ikke. Min leverandør Altibox er listet og jeg kjører amerikansk Netflix på XBOX 360 men finner ikke noe om SuperHD der ?
    Du får opp en Super HD logo på filmen i stedet for den vanlige logoen. Det er mer innhold med Super HD enn vanlig HD hos meg. Kvaliteten er fullt på høyde med Vudus HDX. Antar dette betyr hastighet rundt ti mbit per sek. Før var det halvparten.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk på https://signup.netflix.com/superhd om du kan få Netflix Super HD.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere mulighet så sjekk ut canadisk Netflix. Faktisk mye mer utvalg enn US. Til og med sesong 6 av Dexter.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere mulighet så sjekk ut canadisk Netflix. Faktisk mye mer utvalg enn US. Til og med sesong 6 av Dexter.
    Ah, eneste sted utenom bittorrent jeg har funnet sesong 2 av V. Og Prometheus, Hunger Games samt mange andre 2012 filmer ligger på Canadisk NF. Fanken ikke dårlig. Har nesten kjøpt flere av dem flere ganger. Ser også at filmer som ikke er 5.1 på US NF er 5.1 på Canadas NF. Merkelige prioriteringer.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt er selvfølgelig uten noen mulighet for norske tekster

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt er selvfølgelig uten noen mulighet for norske tekster
    Men de har vel engelsk tekst? Hva er enkleste måten å få tilgang til Kanadisk Netflix på?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kurant at det har blitt 3D titler på Netflix. Hele 56 filmer.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Kurant at det har blitt 3D titler på Netflix. Hele 56 filmer.
    Har det? På den Norske eller Amerikanske utgaven?

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    Men de har vel engelsk tekst? Hva er enkleste måten å få tilgang til Kanadisk Netflix på?
    Som vel nevnt tidligere
    Unblock-Us - smarter faster VPN

Der kan du velge og vrake i flere land. 1 ukes prøveperiode.
    UK har også godt utvalg, i tillegg til Canadas og USA. Norge har ikke uventet det dårligste utvalget av alle. F.eks. serien Fringe. Norge har kun to sesonger. Finland, Sverige og Danmark 3, mens de engelsktalende landene har 4 sesonger tilgjengelig.

Dette er en no-brainer deal. For 30 kroner måneden får du mangedoblet utvalget. Å bare ha norsk Netflix er verdiløst.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Side 22 av 28 FørsteFørste ... 2 12 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •