NETFLIX.no er ÅPNET - 17.10.12 - Del synspunkter og erfaringer/tips! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 28 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 546
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kommer uansett til å gi de sjansen frem til jul som spotify bruker, så får vi se etterpå

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har fått koblet sin eksisterende U.S Netflix konto mot Spotify Premium så man slipper å betale frem til jul?

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hadde igrunnen ikke forventet noe voldsomt utvalg i starten her, og med gratis ut året kan en ikke klage. kvaliteten er grei nåkk den, og kjører det fint fra PS3. regner med det kommer mer å nyere filmer/serier etterhvert.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ett spørsmål, Hvorfor ?

Gammle filmer og serier, hadde du fått ett fortrinn mot hva som sendes offentlig i Norge kunne jeg ha gått for Netflix men her høres det ut som hovedargumentet er at det kan streames, hvis det er viktig javel men jeg ser fremdeles ikke poenget.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HÆÆ!! Er dette utvalget??? Da er jo gratisutvalget på Voddler like bra/bedre sett i perspektiv at der betaler du ikke ei krone... Vær så snill å si at det kommer større utvalg? Det ironiske med hele greia er at jeg har de fleste av filmene selv på dvd/bd...

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ved søk på HD så får jeg ca 1000 serier og filmer, er ikke så gale det på dag 1.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var skuffende. Jeg har hørt at nye filmer skulle komme ut omtrent likt på Netflix som på DVD/BR. Får håpe de oppdaterer utvalget sitt snart

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men jeg opprettet kontoen tydeligvis fra en annen link for jeg fant ikke noe med spotify. Er det mulig å få "skrudd på" dette i ettertid da? Noen som vet?

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en liten diskusjon på dette i denne tråden:
    http://avforum.no/forum/filmomtaler/...ukere-her.html

Kan quote meg selv fra den tråden:
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Må si jeg er var skuffet over utvalget på serier, hovedgrunnen til at jeg signet meg opp.. Og det ligger jo langt bak på sessongene?? Trodde de kom ut samtidig som i Amerika jeg..

How i Met you mother f,eks var bare sessong 5, mens det er sessong 8 som går nå.
    Min tråd

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ut som katalogen er større enn de 18 filmene/serier som blir presentert under hver sjanger. Klikk på den ene og du får flere anbefalinger i samme sjanger...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HBO Nordic vil vel supplere med mye av det nyere som er på markedet?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg finner ingen plass å sette lyd til DD/DTS 5.1 for bruk via pc.
    Har testa gjennom Apple TV på soverommet, og appen i Samsung tven, og der er det 5.1 lyd.
    Ellers en tjeneste som jeg er usikker på om jeg betaler for etter en måned... får vente å se på utvalget.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sammenliknet et par filmer fra Netflix med tilsvarende jeg har liggende lokalt på maskinen, og noterer meg følgende:

- Mer kontrast i bildet hos Netflix (for mye spør du meg)
    - Ganske tilsvarende kvalitet som på filmene jeg har i 720p, men mer bildestøy pga. komprimering

Har selvfølgelig valgt høyest kvalitet. Kvaliteten er nok tilfredsstillende for TV-serier, men usikker på om jeg vil bruke dette til filmtitting.

Noen andre som deler samme erfaring?

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ste-Reo.
    Ser ut som katalogen er større enn de 18 filmene/serier som blir presentert under hver sjanger. Klikk på den ene og du får flere anbefalinger i samme sjanger...
    Ok, det gjør jo saken annerledes. Jeg trodde det var det komplette utvalget som ble gjengitt på deres hjemmesider. Kan noen av dere som har etablert konto gjøre et anslag over hvor stor katalogen er? 1000 i HD er jo ikke gæernt. Vil tro SD-katalogen er større?

Newcomer Gemini68 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk mail fra Viaplay kl 12:41 i dag.

Et lite utdrag "Nå senker vi prisen på din TV+Film-pakke!

For 79 kroner i måneden gir vi deg det sterkeste utbudet og de nyeste filmene fra Hollywoods største filmstudios – uten bindingstid.

Vi vil at flere skal få muligheten til å prøve vår tjeneste og senker derfor prisen fra 99,- til 79,- i måneden. Viaplay har eksklusive film- og TV-avtaler med majoriteten av de største studioene, norske som amerikanske. Vi kan derfor gi deg de nyeste filmene og de største suksessene fra filmverden! Du har i din TV+Film-pakke tilgang til nesten 2000 filmer - amerikanske, norske og nordiske filmer og hele sesonger av de største og mest populære seriene."

Kan virke som det er noen som frykter konkurransen.

Tilbake til emnet:
    -Har Viaplay i dag
    -Savner mulighet til å slå av tekst.
    -Har VDSL 25/5(WIFI) og med Netflix kan jeg være på forumet samtidig som jeg ser film. Ingen hakking ennå. Viaplay har gitt meg problemer, ikke mange, men de har vært der. Samme film og kvalitet.
    -Litt skuffet over at serier er noen sesonger etter sitt hjemland. Regner med tilbakemeldinger fra brukerne ordner dette.
    -SciFi avdelingen syntes jeg er bedre på Netflix
    -Søkefunksjonen til Netflix kommer med noen rare forslag, ordet "the" gjør ting vanskelig. Prøv å søke på "the fifth element" med og uten "the".

Kommer jeg til å kutte Viaplay eller Netflix? Vet ikke ennå, men det ser ut som Viaplay har fått tøff konkurranse. Så får en vente på HBO og se hva som skjer. Begynner å bli penger hvis en skal ha "alt". Ta alle ting du abonnerer på, summer for hver måned og gang det igjen med 12. Blir fort en større sum enn man tror.

Hilsen

Ove
    Musikk og film skal være moro!

Yamaha RX-V1067 - JBL ES80, ES 25C, Proson HFC1266, XTZ 99 W8.16- Samsung LE46C535 - PS 3 slim.

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gemini68
    Fikk mail fra Viaplay kl 12:41 i dag.

Et lite utdrag "Nå senker vi prisen på din TV+Film-pakke!

For 79 kroner i måneden gir vi deg det sterkeste utbudet og de nyeste filmene fra Hollywoods største filmstudios – uten bindingstid.

Vi vil at flere skal få muligheten til å prøve vår tjeneste og senker derfor prisen fra 99,- til 79,- i måneden. Viaplay har eksklusive film- og TV-avtaler med majoriteten av de største studioene, norske som amerikanske. Vi kan derfor gi deg de nyeste filmene og de største suksessene fra filmverden! Du har i din TV+Film-pakke tilgang til nesten 2000 filmer - amerikanske, norske og nordiske filmer og hele sesonger av de største og mest populære seriene."

Kan virke som det er noen som frykter konkurransen.

Tilbake til emnet:
    -Har Viaplay i dag
    -Savner mulighet til å slå av tekst.
    -Har VDSL 25/5(WIFI) og med Netflix kan jeg være på forumet samtidig som jeg ser film. Ingen hakking ennå. Viaplay har gitt meg problemer, ikke mange, men de har vært der. Samme film og kvalitet.
    -Litt skuffet over at serier er noen sesonger etter sitt hjemland. Regner med tilbakemeldinger fra brukerne ordner dette.
    -SciFi avdelingen syntes jeg er bedre på Netflix
    -Søkefunksjonen til Netflix kommer med noen rare forslag, ordet "the" gjør ting vanskelig. Prøv å søke på "the fifth element" med og uten "the".

Kommer jeg til å kutte Viaplay eller Netflix? Vet ikke ennå, men det ser ut som Viaplay har fått tøff konkurranse. Så får en vente på HBO og se hva som skjer. Begynner å bli penger hvis en skal ha "alt". Ta alle ting du abonnerer på, summer for hver måned og gang det igjen med 12. Blir fort en større sum enn man tror.

Hilsen

Ove
    En ulempe med Viaplay er vel at få eller ingen duppedingser støtter det? Du må vel gå via PCen? Personlig synes jeg det er veldig greit at Netflix kan brukes via f.eks XBOX, BD-spillere eller Apple TV.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    En ulempe med Viaplay er vel at få eller ingen duppedingser støtter det? Du må vel gå via PCen? Personlig synes jeg det er veldig greit at Netflix kan brukes via f.eks XBOX, BD-spillere eller Apple TV.
    Smart-tv har både netflix og viaplay-støtte, enten fra start eller ved hjelp av apps man kan installere i ettertid.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått inn netflix appen på plasman nå, stoppa bare på 4% men spiller overaskende smooth her med tanke på at hegvhar ræva wifi dekning her nede.

Tester litt med Taken og var faktisk overaskende bra bilde og lyd (minst 720p ish og 5.1) Har noen små kutt i lyden merker jeg (poster med mobilen fra sofan) det skylder jeg på wifi dekninga mi.

Så langt vil jeg si det ser ut som det er verdt 80 kr.

Newcomer Lydmuren sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LØFTEBRUD! KUN NETFLIX PÅ 2012 SMART TV

Mange købere af Smart TV fra 2010 og 2011 har allerede opdaget, at de ingen Netflix-app har. I dag bekræfter tv-producenterne overfor FlatpanelsDK, at det kun er Smart TV og Blu-ray-afspillere fra 2012, der får Netflix. Vi kalder det løftebrud.
    Løftebrud! Kun Netflix på 2012 Smart TV - FlatpanelsDK

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og åpnet konto og kjører netflix på Xbox'n funker egentlig greit, men som sakt mye gammelt, du skal ikke regne med og få se serier tidligere enn de går på norsk tv, men for all del satte på DR Who akkurat nå..

Så får vi se, hvis det suger er det bare og huske og melde seg av rundt nyttår

Side 2 av 28 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 22 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •