Hva slags HDMI-splitter trenger jeg?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva slags HDMI-splitter trenger jeg?

Hei.
    Har nylig kjøpt meg en Optoma HD33 prosjektør og lerret, som jeg har montert i stua så lerretet kommer ned rett foran TVen. Ergo trenger jeg en HDMI-splitter til å kunne kjøre signal både til TV og til prosjektør etter behov. Prosjektøren er en full-HD prosjektør med 3D som støtter HDMI 1.4a. Men jeg finner bare splittere som støtter HDMI 1.3. Vil eksempelvis denne greie å gjøre jobben?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser dårlig ut, det står at den kun støtter 1.3, er på samme jakt som deg. trenger ikke signaler på begge utgangene samtidig, rett og slett switche fra den ene til den andre. Er det noen som har noe å bidra med her er det kjempeflott

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble nok til syvende og sist en ny surround-receiver på meg. Byttet ut den gamle med en Denon AVR-2313, som har innebygget HDMI-switch med støtte for HDMI 1.4 og 3D passthrough, og som har to utganger som alltid er på. For varianten du er ute etter, burde det vel gå med en boks med enten trykkeknotter eller fjernkontroll. Men ikke så mye der ute med HDMI 1.4-støtte. Synes også det er vanskelig å finne ut av om de støtter både 1080p *og* 3D.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •