Hvordan i h... få Netflix på Android telefon? [løst]+[nytt problem][løst igjen]

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan i h... få Netflix på Android telefon? [løst]+[nytt problem][løst igjen]

Har full tilgang til netflix i Usa via htpc via vpn pålogging borte i statene, men sliter med å få lagt inn Netflix app'en til telefonen(sgII) min da market sier at enhenten er inkompatibel med appen da den ikke er i usa.
    Har logget både pc'en og telefonen inn via vpn forbindelsen men allikevel får jeg det ikke til.

Noen forslag til hva jeg gjør feil?

LØSNING: Last ned netflix apk fra kilder utenfor market, skru på at ukjent innhold kan legges inn, og voila, Netflix på mobilen, og så kommer det en Tab under juletreet i kveld hvor den ska legges inn også...

Problem: Skaffe 1klikks log in på VPN.
    Finnes noe på market som heter 1vpn, men det er bare for opptil 2.3.4, mens taben kjører på 3.x og noe. Noen som har erfaring/kunnskap om en klikks innlogging på VPN som lagrer passord også?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje dette: Unblock Us - unblock your favourite video and social websites er en bedre løsning? Jeg bruker dem på Apple TV2´en min, funker bra.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får holde meg til å legge inn passordet fra gang til gang til de får oppdatert til ICS.

I kveld satser jeg på Cheeck and Chong på Netflix, spent på om de er like morsomme nå som 15år siden...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •