Gode 3D klipp for å teste 3D skikkelig

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gode 3D klipp for å teste 3D skikkelig

Hei.
    Har nylig gått til innkjøp av en sony 3D led tv, og skulle gjerne hatt noen skikkelig klipp å fått testet den på.

Noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Koble den på internett og se etter 3d klipp i menyen. Mener jeg så noe der og skal teste når Tv'en kommer en av dagene.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha den filmen med mest demo 3D med mye som stikker ut og veldig mye dybde i bildet så må du kjøpe Sammy´s Eventyr.

Feil med informasjonskapsler

Den filmen med mest "naturlig" 3D syns jeg er Pirates Of The Caribbean On Stranger Tides, men den har ikke mye som stikker ut av skjermen.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av matskr
    Koble den på internett og se etter 3d klipp i menyen. Mener jeg så noe der og skal teste når Tv'en kommer en av dagene.
    Der er det kun noen, og ikke noen særlig bra klipp der man ser dybde og ting komme ut.

Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Skal du ha den filmen med mest demo 3D med mye som stikker ut og veldig mye dybde i bildet så må du kjøpe Sammy´s Eventyr.

Feil med informasjonskapsler

Den filmen med mest "naturlig" 3D syns jeg er Pirates Of The Caribbean On Stranger Tides, men den har ikke mye som stikker ut av skjermen
    Takk for tipset. Jeg har en kamerat som hadde lastet ned en "demo" her inne på avforumet i fjor, der det var litt div. klipp som testet 3D'en. Har søkt litt og googlet, men finner ingenting her jeg altså. Ringer det noen bjeller hos noen? Han mente det var noe Hifiklubben hadde vist på sine utstillingsmodeller, og jeg husker et klipp inne i filmen som var i animasjon, der det var en som slo en ball mot tv'en. Så man fikk 3d følesen at ballen kom ut av skjermen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex2k3
    Der er det kun noen, og ikke noen særlig bra klipp der man ser dybde og ting komme ut.

Takk for tipset. Jeg har en kamerat som hadde lastet ned en "demo" her inne på avforumet i fjor, der det var litt div. klipp som testet 3D'en. Har søkt litt og googlet, men finner ingenting her jeg altså. Ringer det noen bjeller hos noen? Han mente det var noe Hifiklubben hadde vist på sine utstillingsmodeller, og jeg husker et klipp inne i filmen som var i animasjon, der det var en som slo en ball mot tv'en. Så man fikk 3d følesen at ballen kom ut av skjermen.
    Ball ut av skjermen finner du på Monsters vs Aliens 3D helt i begynnelsen av filmen da en sitter og slår på en ball med strikk og den kommer ut av skjermen...

Den demoen du sikter til har ikke jeg fått med meg. Uansett skal du ha skikkelig demo 3D er det Sammys Eventyr som gjelder, du har et par episoder i den filmen som har veldig mye 3D effekt.
    Mvh Andreas

Intermediate Dan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du tak i Avatar i 3D, så bruk denne som demo. Utvilsomt beste av mine 3D filmer.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dan
    Får du tak i Avatar i 3D, så bruk denne som demo. Utvilsomt beste av mine 3D filmer.
    Helt klart blandt de beste, men skal du ha "showoff" 3D er ikke Avatar den beste.
    Mvh Andreas

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •