Samsung UE55D8005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Samsung UE55D8005

Hei!

Jeg kjøpte denne tvèn på mandag. Da jeg igår kveld satt å så på en film gjennom pc så svartnet hele tv. den var koblet gjennom hdmi selvfølgelig. nå står den å lager klikkelyder på baksiden av tv, samtidid så blinker lyset på "digital audio out (optical)" utgangen på tv i samme hastighet som lyden. tv er koblet gjennom reciever sammen med surround anlegg bluray, kabel tv, PS3. reciever er denon avr 4310 hvis noe av det siste har noe å si da. logoen på bunnen av tv lyser hele tiden så det er strøm.

virker som tv rett å slett tror at jeg vil bruke optisk kabel her å den søker etter denne.

noen som har noe råd her? er ikke veldig fristet til å levere til rep. og vente i flere uker :P

på forhånd takk for svar!

Mvh Erik

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lever til reperasjon og vente i flere uker....

Regner med du har forsøkt å nappe ut kontakten og eventuelt bruke andre kilder/innganger? Forbikoblet forsterkeren? Dette for å utelukke feil på de andre komponentene.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg koblet bluray spilleren rett i tv istedenfor gjennom reciever ja. men hjelper lite i og med at det ikke blir noe bilde på tv så jeg får ikke skiftet tv kilde (source). jammen godt jeg ikke samlet på org.emballasje så jeg ikke kan levere tilbake produktet å få pengene igjen!! :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •