Hvor mye film ser DU ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor mye film ser DU ??

Sitter her i halv søvne etter nok en film kveld langt ut i de sene natte timene.
    Passer bra at jeg har en datter som våkner lenge før fuglene har tenkt på å ta "morgen pisset" sitt :???:

Film er en stor del av fritiden min. Ved siden av timene jeg tilbringer på gym'et, er nok dette den hobbyen som får meg til å kople mest av fra en ellers så travel hverdag.
    Det er så deilig å sette seg i kinoen å nyte en god film, når dagens gjøremål er unnagjort og ungene er i seng. Dere vet sikkert hva jeg snakker om

Uka min bærer preg av å komme meg alt for sent i seng, og tidlig opp på morgenen.
    I ukedagene ser jeg minst 1 film hver kveld + diverse tv-serier på DVD/BD. Sjeldent jeg er i seng før midnatt.
    I helgene blir det hvertfall 2 filmer hver kveld. Gjerne mer, avhengig av når ungene har slått seg til ro.

Er jeg den gjennomsnittlige "AV-freak'en" ? Er dette normalt for en familiefar i sin beste alder? Jeg stor koser meg hvertfall

Så folkens, i nyskjerrighetens navn; hvor mye film ser dere i løpet av uka????

Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vell ganske normalt , jeg ser 1 film nesten hver kveld , helger blir det ofte til langt på natt . Gjesp så film til 2 i natt opp kl 0,6 pga unger som vil opp .

Men om sommeren da er det lite film , blir mere grilling og øl .

så 4 episonder med breaking bad i går og 1 film =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan nok ikke skryte på meg like mange timer foran tven som dere. Ser 3-4 filmer i uka. Skulle gjerne hatt mer tid til "galskapen", men andre hobbier, dame, studier og jobb tar desverre for mye av fritiden min.

Newcomer GS-AAS sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Sitter her i halv søvne etter nok en film kveld langt ut i de sene natte timene.
    Passer bra at jeg har en datter som våkner lenge før fuglene har tenkt på å ta "morgen pisset" sitt :???:

Film er en stor del av fritiden min. Ved siden av timene jeg tilbringer på gym'et, er nok dette den hobbyen som får meg til å kople mest av fra en ellers så travel hverdag.
    Det er så deilig å sette seg i kinoen å nyte en god film, når dagens gjøremål er unnagjort og ungene er i seng. Dere vet sikkert hva jeg snakker om

Uka min bærer preg av å komme meg alt for sent i seng, og tidlig opp på morgenen.
    I ukedagene ser jeg minst 1 film hver kveld + diverse tv-serier på DVD/BD. Sjeldent jeg er i seng før midnatt.
    I helgene blir det hvertfall 2 filmer hver kveld. Gjerne mer, avhengig av når ungene har slått seg til ro.

Er jeg den gjennomsnittlige "AV-freak'en" ? Er dette normalt for en familiefar i sin beste alder? Jeg stor koser meg hvertfall

Så folkens, i nyskjerrighetens navn; hvor mye film ser dere i løpet av uka????
    Det går i trening og film her også, en ekstremt god kombinasjon. Angående mengde film, så blir det ofte en om dagen.

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg føler at dere går meg en høy gang vedrørende filmtitting! Når kvelden kommer, så stuper jeg rett i seng. Blir i beste fall 1-2 filmer i uka, og kanskje 2-3 episoder av noen TV-serier. Ellers går tiden bort til mye jobb, bikkjer, puddingen, oppussing og madammen. Heldigvis så blir den lille tiden jeg får på gutterommet ordentlig kvalitetstid for far.

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1 til 4 i uka, etter hva jeg har tilgjenglig av filmer...
    Jeg gidder ikke se samme filmen to ganger, da må den være svært bra...
    Når jeg heller ikke er filmpirat så blir det ikke så mange nye filmer på meg.

Jeg mener nå selv at jeg ikke er så hardt bitt av basillen... :lol:

Ikke så mye verken tid eller krefter igjen etter jobb,dame,hund,hobby,oppussing
    + at man har for stor eiendom og hus å ta seg av...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Intermediate sirant sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2,760
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser ca en til to i måneden. Bruker riktignok kinoen mye til ren musikknytelse

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det varierer her også. Ungene er 10 og 13, og da er klokka gjerne 10 før eldstemann har tatt kvelden. Ellers skjer det gjerne en del andre ting i helgene, så i snitt blir det 1-2 filmer pr uke.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt fra 1 - 7 filmer i uken.

Ellers er det noen få programmer og serier p å tv en prøver og få med seg.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser kanskje 1 film ca. hver 14. dag på stueanlegget. Ser praktisk talt aldri "TV".

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser kanskje en film pr måned. Kan ikke huske sist jeg slo på tven. Er svært lite jeg føler er interessant å se på.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi er lydnerder, mao.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også unger som begynner å nærme seg 10 tallet før de finner senga og gjerne 11.30 i helgene. Da blir det lite tid til film igjen hvis en ikke skal vandre rundt som en zombie dagen etter. Prøver å få sett noen filmer i måneden, men løsningen blir ofte gode serier som Treme, Boardwalk Empire o.l i helgene. På hverdagene blir det gjerne musikk før en tar kvelden. Skal bli godt når de vil se samme filmer som far i huset. Så dere med små barn: Nyt kvelden, før noen andre nyter den for deg :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    142
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Feilpost

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Streethassle
    Har også unger som begynner å nærme seg 10 tallet før de finner senga og gjerne 11.30 i helgene. Da blir det lite tid til film igjen hvis en ikke skal vandre rundt som en zombie dagen etter. Prøver å få sett noen filmer i måneden, men løsningen blir ofte gode serier som Treme, Boardwalk Empire o.l i helgene. På hverdagene blir det gjerne musikk før en tar kvelden. Skal bli godt når de vil se samme filmer som far i huset. Så dere med små barn: Nyt kvelden, før noen andre nyter den for deg :-)
    Hehe, du har nok et poeng der
    Eldste mann i huset er også glad i film, og har heldeigvis eget opplegg på rommet, så han tilbringer kveldene der inne i helgene.
    Minste frøkna er i seng 19-19.30, så kveldene har vi mer eller mindre for oss selv.

Jeg har og den egenskapen at jeg kan se en kvalitetsfilm eller tv-serie flere ganger. Jeg er nå på runde 5, eller var det 6??, av Sopranos. Blir bare bedre og bedre for hver gang.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Hehe, du har nok et poeng der
    Eldste mann i huset er også glad i film, og har heldeigvis eget opplegg på rommet, så han tilbringer kveldene der inne i helgene.
    Minste frøkna er i seng 19-19.30, så kveldene har vi mer eller mindre for oss selv.

Jeg har og den egenskapen at jeg kan se en kvalitetsfilm eller tv-serie flere ganger. Jeg er nå på runde 5, eller var det 6??, av Sopranos. Blir bare bedre og bedre for hver gang.
    Tenkte du likte Sopranos med den signaturen din Kongeserie! Har lyst på hele på Blu-Ray før jeg ser den igjen, love it.

Film ser jeg 3-5 ganger i uken og mye i helgene. Har ofte filmkvelder med kompiser / kolleger. Skal ha SstarWars marathon nå til helgen!

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigT
    Tenkte du likte Sopranos med den signaturen din Kongeserie! Har lyst på hele på Blu-Ray før jeg ser den igjen, love it.

Film ser jeg 3-5 ganger i uken og mye i helgene. Har ofte filmkvelder med kompiser / kolleger. Skal ha SstarWars marathon nå til helgen!
    Ja det er uten tvil tidenes beste tv-serie

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser 3-4 filmer i uken,plus en 6-7 episoder av forskjellige serier i uken
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan bli alt fra ti til femten filmer i uka på det meste, ned til ingen. Helt etter ukas humør og ikke minst hvor mye det er å gjøre på jobb.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok som flere andre her. Film og trening. Beveger meg mer og mer bort i fra festing i helgene. Hangover er ikke min greie.

Ser i hvertfall 1 film om dagen. Heldigvis har jeg kjæreste som gjerne vil se alle filmene jeg ser. Ikveld blir det kinamat fra Horizont på ranheim i trondheim (ANBEFALES) og film ;D
    Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •