Hvor mye film ser DU ?? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ser en film i uka og det er kunn på søndager på kvelden, det kan hende jeg jeg ser 2 filmer i uka men det er ytterst sjeldent.

Jeg bruker rommet til musikk store deler av uken.

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser 1 eller 2 filmer hver Søndag stort sett. Hender også det blir en film midt i uka, men går mest i serier og musikk.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Newcomer Aravna sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kommer an på årstiden.

Her i huset hvor det foreløbig ikke er unger, men en stresset hverdag, kommer det an på årstiden. Synnes det er bedre å krype opp i sofakroken når høsten er kommet og mørket senker seg. Så lenge kinoen er i stua er jeg per dags dato litt avhengig av mørket grunnet lysutbytte. Men når det først er høst ryker det gjerne en film om dagen, avhengig av om det er noe som er verdt å se. Lages så mye drit for tiden. Film på tv gidder jeg ikke selv om det er kort avstand til 46". Det blir for lite når man er bortskjemt med prosj. Hadde jeg hatt et lystett rom hadde vel tingene vært litt annerledes, men foreløbig......

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser det er mange andre som ser på film her ofte ja

Ved siden av jobb, studier, dame og trening og andre dagligdagse gjøremål ender jeg vel hvertfall på en film om dagen i snitt, helgen er det litt mer i tillegg kommer det masse serier.

Har også egenskapen av å like se serier og filmer om igjen Hadde jeg ikke hatt det hadde det nok vært mindre filmtitting, som sagt her, det er MYE drit der ute

Men føler det går veldig i perioder. Noen ganger så vil jeg bare se film etter film, plutselig en uke vil jeg ikke se på noen filmer :P Om sommeren er det definitivt mindre filmtitting en om vinteren men dette gjelder nok alle sammen her kan jeg tenke meg

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •