HDMI switch 4x2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

HDMI switch 4x2

Hei.
    Jeg trenger tips til hvilken switch jeg skal velge? Jeg trenger at det er 2 outputs. Jeg vil helst ha 4 input, men kan gå for 3. Jeg har ikke lyst til å bruke særlig over 1000kr.

Tips mottas med takknemlighet

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI Switch, HDMI omskifter - CableWorld

Komplett.no

Kan ikke fortelle deg hvem som er gode og dårlige, men innbiler meg at det ikke er store forskjeller:-) Jeg er hvertfall ikke redd for å handle fra disse forhandlerne En fordel er kanskje og ha fjernkontroll?

Kim
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også ute etter det samme.

Jeg har flere HDMI kilder i stua, og er i den heldige situasjonen at TVen på soverommet står vegg i vegg med TVen i stua. Dermed vil en HDMI igjennom veggen føre til at jeg kan bruke alle de samme kildene på soverommet som i stua. Motivasjonen er at jeg ikke har det samme behovet som kona til å se Idol, mens hun klarer seg uten Grand Turismo på fredagskvelden.

Jeg trenger altså en boks som tar minst 4 forskjellige HDMI kilder, og sender de ut til minst 2 utganger. Det er også et stort poeng at jeg skal kunne velge om jeg vil sende den samme eller forskjellig input til de to outputene. Min reciever (Yamaha RX-V3900) støtter alt jeg trenger, med unntak av at den sender samme bilde til de to outputene uansett(!). Det gjør jo det hele totalt unyttig! Jeg vet ikke hvor vanlig det er at egne bokser gjør det samme, men hvis noen har erfaringer er det fint om de kan deles. :-)

mvh
    Sverre

Intermediate JohnBuer07 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    553
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk denne:

Deal Extreme
    4 inn 2 ut

Intermediate klovnikamp sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Jeg har en Yamaha RX-V 1700 med 2 hdmi innganger og etter innkjøp av Mac Mini i helgen trenger jeg nå 3 innganger. Finnes det en automatisk hdmi switch eller en annen smooth løsning jeg kan bruke ?

Vil det alternativt virke å koble hdmi rett i tv og ta lyden til receiver via optisk?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •