Hvilken "boks"skal jeg ha?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken "boks"skal jeg ha?

Hei,
    Har vært ute av "AV-gamet" en stund nå, og er ikke helt oppdatert på saker og ting.

Det jeg er på utkikk etter er en nettverk boks (eller hva det nå heter) som kan streame video filer fra Mac, som f.eks mkv. osv. Er Apple tv gen 2 med mod en bra løsning?

Kriterier:

-WiFi
    -spille de fleste/alle formater
    -full HD
    -HDMI, helst med mulighet for HD lyd
    -pris

På forhånd takk, så slipper jeg kanskje å lese meg ihjel

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DinSide tester mediespillere: - Best på test - DinSide.no

Linket til dinside.no som har testet mange mediaspillere. Sjekk om du finner ein som har det du trenger der. Prisene er som regel rundt 700-1500 for modeller uten innebygd harddisk.

Edit: Har du mulighet for kablet nettverk så er det absolutt å anbefale ved streaming av full hd. Litt usikker på om dei nyaste spelarane har fått høyeste standard på wifi. Wifi har jo ei ulempe med at det kan droppe til 0 av og til. Løsning til kablet nettverk kan være så lett som Homeplug.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    DinSide tester mediespillere: - Best på test - DinSide.no

Linket til dinside.no som har testet mange mediaspillere. Sjekk om du finner ein som har det du trenger der. Prisene er som regel rundt 700-1500 for modeller uten innebygd harddisk.

Edit: Har du mulighet for kablet nettverk så er det absolutt å anbefale ved streaming av full hd. Litt usikker på om dei nyaste spelarane har fått høyeste standard på wifi. Wifi har jo ei ulempe med at det kan droppe til 0 av og til. Løsning til kablet nettverk kan være så lett som Homeplug.
    Takk for svar! Ja, har homeplug liggende, og det er ikke lange strekket fra routeren til kinoen, så det funker utmerket på internett. får ca 25mbit av 30 både opp og ned.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •