Minimere delay på kamera tilkoblet pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Minimere delay på kamera tilkoblet pc

Hei.
    Jeg er akkuratt komt igang med et prosjekt der jeg er avhengig av et kamera for styring. Problemet er bare at det IP-cameraet jeg benytter meg av, har en lagg(delay) på ca 0.5 sek som er litt for mye. jeg merker at det ikke bare er ip-kamera som har en liten lagg, også andre web camera jeg har prøvd har en liten lagg.

så jeg lurer på om noen av dere vet om noen kamera jeg kan koble til pcen for LIVE stream uten lagg(så godt som ingen lagg)?
    Jeg har ikke noe behov for særlig kvalitet, siden jeg må utføre bildebehandling på hver enkel bilde i video streamen. så 2 mp er for mye i min sammenheng.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av smirnoff
    Hei.
    Jeg er akkuratt komt igang med et prosjekt der jeg er avhengig av et kamera for styring. Problemet er bare at det IP-cameraet jeg benytter meg av, har en lagg(delay) på ca 0.5 sek som er litt for mye. jeg merker at det ikke bare er ip-kamera som har en liten lagg, også andre web camera jeg har prøvd har en liten lagg.

så jeg lurer på om noen av dere vet om noen kamera jeg kan koble til pcen for LIVE stream uten lagg(så godt som ingen lagg)?
    Jeg har ikke noe behov for særlig kvalitet, siden jeg må utføre bildebehandling på hver enkel bilde i video streamen. så 2 mp er for mye i min sammenheng.
    hei, streamer du over internett?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •