hdmi splitting

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer juggalo86 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hdmi splitting

lurer på om noen har et greit svar til mg. skal koble opp projector, mn reciveren min har bare ein hdmi ut som jeg bruker på tven. nå vil eg koble opp både projector og tv og jeg vil bruke pc-xbox360-playstation 3 og tv decoder på både tv og projector. kan eg då bare bruke ein hdmi splitter som har 1 inn og 2 ut. då tenker eg at dn må kobles opp slik- hdmi ut fra reciver og hdmi in til splitter som projector og tv er koblet inn i.

tenke å bruke denne viss d e muligt. HDMI Splitter (1 input / 2 output)

takker for alle svar

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er mye tull med disse splitterne. Ofte viser de bare på 1 skjerm av gangen. Sjekk også AVtorget - så en til salgs der, sjekk at den fikser den versjonen av HDMI du trenger da.

Newcomer juggalo86 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thunderstorm77
    Er mye tull med disse splitterne. Ofte viser de bare på 1 skjerm av gangen. Sjekk også AVtorget - så en til salgs der, sjekk at den fikser den versjonen av HDMI du trenger da.

ok. må legge litt penger i splitter. mn eg skal jo bare bruke 1 skjerm av gangen, vil bare ha muligheten for å kunne bruke begge skjermer mn med en av gangen8)

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte en sånn her: HDMI 1x2 splitter 3D v1.3 2 ports switcher Amplifier (eBay item 250760032491 end time 29-Jan-11 13:00:24 AEDST) : Home Entertainment
    Fikk min for 199,- inkl frakt.

Splitter PS3'n i to, en rett til TV og en til reciever. Måtte splitte i og med at recieveren ikke klarte pass-trough på 3D-film.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Jeg kjøpte en sånn her: HDMI 1x2 splitter 3D v1.3 2 ports switcher Amplifier (eBay item 250760032491 end time 29-Jan-11 13:00:24 AEDST) : Home Entertainment
    Fikk min for 199,- inkl frakt.

Splitter PS3'n i to, en rett til TV og en til reciever. Måtte splitte i og med at recieveren ikke klarte pass-trough på 3D-film.
    Funket det bra å splitte slik med 3d til tv og lyd til reciever? Har også reciever som ikke klarer 3d (onkyo 807)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne splitteren ($29.80 - 3-Port 3D 1080P HDMI Splitter (1-IN 2-OUT) - AV Equipment) på dealextreme. Det resulterte i at bildet fra mediesenteret mitt ble veldig hakkete og jeg måtte redusere oppløsningen fra 1080p til 720p, men opplever fremdeles litt hakking.

Splitteren er koblet mellom reciever og tv/projektor.

Når jeg bruker ps3 eller pvr er bildet strålende, men som sagt så hakker bildet fra mediesenteret. Vil det hjelpe om jeg kjøper en ny splitter som ikke sender signalet til to ut-kilder samtidig, men der en kan velge projektor eller tv? Som på en switch bare omvendt?

Viss ja, tips til en slik splitter? Har ikke klart å finne en til fornuftig pris på egenhånd.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den splitteren jeg kjøpte (link i et par innlegg over) har egen strømforsyning og jeg har null problemer med 3D-filmer over den. Da bør det i alle fall ikke stå på båndbredde.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •