Sub til Pioneer VSX-820

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sub til Pioneer VSX-820

Hei

Jeg er helt blank når det kommer til hjemmekino og lurte på om noen kan anbefale en sub i 3000kr klassen til min Pioneer VSX-820.

En annen ting er at jeg forsøkte å koble pc til reciveren med HDMI og så videre til TV. Men da får jeg ingen bilder. Nå har jeg PC i hdmi2 på tv og lyd fra tv ut til reciver. Det fungerer jo men kunne tenkt meg å hatt alt gjennom reciveren. Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve. Jeg har 1m HDMI kabler og har forsøkt 3 forskjellige skjermkort.

Johnny

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JohnnyTh
    Hei

Jeg er helt blank når det kommer til hjemmekino og lurte på om noen kan anbefale en sub i 3000kr klassen til min Pioneer VSX-820.

En annen ting er at jeg forsøkte å koble pc til reciveren med HDMI og så videre til TV. Men da får jeg ingen bilder. Nå har jeg PC i hdmi2 på tv og lyd fra tv ut til reciver. Det fungerer jo men kunne tenkt meg å hatt alt gjennom reciveren. Noen som har noen forslag til hva jeg kan prøve. Jeg har 1m HDMI kabler og har forsøkt 3 forskjellige skjermkort.

Johnny
    Heisann,og velkommen til forumet
    Hvis 3k er maks du vil legge i sub,så kan jo XTZ 10.16 vere et veldig bra alternativ! XTZ 99 W10.16 high glossy Subwoofere | Surround.no - Høyttaler spesialisten
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •