3D no og i framtida

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active thamule sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question 3D no og i framtida

Har eit litt vanskelig spørsmål eg:

Vil dagens 3D-utgivelsar fungere når () vi får 3D-framvisnings-teknologi der vi ikkje treng briller?

Er litt i tvil om dette spørsmålet i det heile tatt går an å svare på no, men kanskje nokon veit meir enn meg. Og eg tenker vidare: Når vi har komt dit at vi slepp briller, vil det fortsatt vere blu-ray som er aktuelt, eller har vi fått eit nytt format?

For for mitt vedkommande som ikkje er 3D-klar, og som heller ikkje har planar om å bli det i næraste framtid, så samlar eg jo på litt blu-ray'ar. Spesielt animasjonsfilmar som Istid osv er kjekke å ha på noko anna enn piratebay-format slik at ein får norske stemmer. Og då lurer eg litt på om det dumt å bygge opp ei megasamling av animasjonsfilmar på 2D, når mange av dei er venta på 3D i næraste framtid.

Men eg veit også med meg sjølv at eg ikkje blir 3D-klar før eg slepp å ha briller på. Så eg vil aldri få utnytta at dei er på 3D før vi får utstyr der vi slepp å ha briller på. Og då er det kanskje komt nye utgaver på andre format fordi desse ikkje lenger er kompatible. Og då kunne eg like godt ha kjøpt filmane i 2D sidan eg uansett må kjøpe nye 3D-filmar som støttar framvisning uten briller.

Håpar eg gjorde meg forstått i resonementet mitt. Håpar også nokon har litt å tilføye.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at produsentenes motivasjon for å utvikle ny teknologi er å selge flere varer, og det er store utviklingskostnader som skal dekkes inn, ville det overraske meg mye om nye 3D-formater vil fungere på dagens maskinvare...

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Det tenker eg og.

Og då vil det jo vere vekkasta å kjøpe 3D-utgivelsane når ein ikkje har tenkt å hoppe på dette 3D-toget. Eller?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,886
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror at jeg avventer inntil vi får 3-d teknologi av samme type som dette:

(selve bildekvaliteten må gjerne være bedre, dog).

Jeg liker å se "3D" på kino dog.

-k

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med 3D i gamledager... husker en gag da jeg var ung, var i London og ble nesten SPIST av en T-REX på IMAX-kino. Det var vel på slutten av forrige årtusen så vidt jeg kan huske.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei eg forstår ikkje helt det store. Men eg har ikkje fått prøvd 3D med prosjektor så skal ikkje avfeie det helt. Men på ein middels tv, type 46", er ulempene større enn 3D-opplevelsen, for min del i alle fall.

Ser fram til ein gang der vi slepp briller og greier, då SKAL eg ha 3D, for effekta er jo stilig, og perfekt til ein del filmar...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •