Jeg skal handle ny tv og har kommet over et bra tilbud på en 3D-tv, og hvis det blir en 3D-tv må jeg selvfølgelig ha en 3D bluray-spiller.
Problemet mitt er at jeg har en receiver og en projektor fra før av, som ikke støtter HDMI 1.4. Så jeg sitter å lurer på hvordan jeg kan få til å koble alt dette sammen uten å handle ny receiver med HMDI 1.4 og 2 HDMI ut.
Jeg må legge til at jeg også er en Wii og en Xbox360 som jeg vil bruke på både tv og projektor.

Alternativet jeg har kommmet fram til er følgende:
Koblingskjema
Jeg ser for meg at hvis jeg f.eks. skal se på noe fra bluray-spilleren på tv'en sendes bilde direkte til tv'en med HDMI-kabel, mens lyden sendes optisk til receiveren, men hvis jeg skal se bluray på projektoren vil både lyd og bilde sendes til receiveren (sannsynligvis med bilde over HDMI og lyden over toslink? usikker).
Styring av switchene tar Harmony'en seg av, så det ser jeg ikke på som noe problem.

Så det jeg lurer på er om dette i det hele tatt vil fungere?

Det andre alternativet som jeg kan se for meg er å kjøpe en bluray-spiller med 2 HDMI ut. Spørsmålet der er om det, på en enkel måte, går ann å bytte hvilken utgang bilde skal sendes ut på. (Systemet skal brukes av hele familien, så det burde gå ann å sette det opp så Harmony'en gjør alt automatisk).

Har noen no andre forslag så er det bare å komme med dem!

Edit: Ser nå at det blir problemer hvis jeg kjøper 2 like swich'er da jeg ikke vil klare å styr de individuelt. Er det sannsynlig at 2 swicher fra forskjellige produsenter bruker forskjellige ir-koder, slik at jeg kan løse det problemet ved å kjøpe 2 forskjellige?