Heisann

Har akkurat koblet pcen min opp mot anlegget igjennom HDMI og opplever en god del blafring på skjermen. Altså ikke etterslep eller "lag" men "blafring".

Har testet litt forskjellig nå blant annet blu-ray vs dvd og har akkurat det samme problemet så regner med det ikke er en for dårlig kabel med for lav overføringshastighet men et annet teknisk problem...

Jeg overfører både lyd og bilde gjennom HDMI til reciever som da fører bilde videre til TV.

Lyd er helt perfekt både i dvd og blu-ray kvalitet.

Har en Onkyo 508 reciever og en acer timelinex 5820tg som jeg bruker til avspilling.

Edit: Nå trenger jeg virkelig experthjelp^^ Koblet hdmi i en annen inngang på tv(hadde den i hdmi/dvi) og nå er det ingen blafring men skjermen nå får jeg altså ikke brukt hele skjermbildet på tven min. Bildet er avgrenset i alle kanter. (brukte hdmi/dvi før med dvi kabel(dvi til hdmi) og da fikk jeg over hode ingen blafring, men erfarte det samme ang avgrenset bilde om jeg koblet pcn til på noen av de andre hdmi kontaktene.

Har en samsung 40" lcd tv(535 eller noe slikt tror jeg den heter).

Tven viser også en høyere oppløsning på tven enn det pcen sender ut, 1400x900 vs 1368x700(noe rundt der=)). Kan det være årsaken?