Bilde på kino. Synes du det er dårlig? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 45 av 45
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    oilar, da høres det bedre ut hjemme ja.

Mye variert rundt om i Norge.

Mine opplevelser er gode. Bruker Sandnes Kino, den er forholdsvis ny og har nytt utstyr. De fleste har kontroll på mobiltelefoner og anna ulyder, kinosalen er utformet slik at ingen sitter i veien, en har god beinplass, gode armlener med plass til drikke og setet kan justeres i ryggen så en kan krype godt ned i setet om en vil det.

Lerretet er stort, veldig stort. Og like kult hver gang de i Sal 1 slår på lyset, lukker gardinene forran lerretet og kjører sound-check. Det gjør de før hver film, sikkert lite nødvendig men kult er det :-)

Nå er Sony HW20 bestilt og 92" lerret med sitteavstand rett over 3 meter, hadde prosjektor sist for 8 år siden. Så får vi se hvordan den opplevelsen blir :-)

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hendelsesloysa
    Nå er Sony HW20 bestilt og 92" lerret med sitteavstand rett over 3 meter, hadde prosjektor sist for 8 år siden. Så får vi se hvordan den opplevelsen blir :-)
    Problemet er at du ikke kommer til å ha noe vettug argument for å dra på kino lenger.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, nesten enig i det. Siste filmen jeg var å kikket på var Trolljegeren. Den startet 15 minutter for sent, og de glemte å skru av lyset da filmen startet. Sier noe om nivået. En skalle på raden fremfor meg begynte pluttselig å tekste på mobilen under filmen. Veldig skarpt lys. Måtte kakke han hardt i hodet, men der var det nok ganske tomt uansett.

Nesten fristet til å si at "Film var best på kino, før..." Nå vet jeg ikke lengre. Kanskje bare jeg som har forandret meg :-) Haisommer husker jeg at jeg så på bygdekinoen. Mono, men ok fremviser. Harde trestoler. Pause midt i :-) Men kjempeopplevelse. De 10 årene jeg bodde i Tromsø gikk jeg som regel på kino flere ganger i uka. Stortrivdes på Fokus kino.

I Heggelia i dag så har de pusset opp salen så stolene og benplass er helt ok. Mangler plass til å sette fra seg drikke etc. Får håpe de gjør noen grep i forbindlese med digitaliseringen som kommer etter hvert.

Sitat Opprinnelig postet av hendelsesloysa
    oilar, da høres det bedre ut hjemme ja.

Mye variert rundt om i Norge.

Mine opplevelser er gode. Bruker Sandnes Kino, den er forholdsvis ny og har nytt utstyr. De fleste har kontroll på mobiltelefoner og anna ulyder, kinosalen er utformet slik at ingen sitter i veien, en har god beinplass, gode armlener med plass til drikke og setet kan justeres i ryggen så en kan krype godt ned i setet om en vil det.

Lerretet er stort, veldig stort. Og like kult hver gang de i Sal 1 slår på lyset, lukker gardinene forran lerretet og kjører sound-check. Det gjør de før hver film, sikkert lite nødvendig men kult er det :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! va på kino for noen år siden i nordreisa, troms... der va hele ene siden ikke lyd i, pluss at det va feil format på bildet.. alle personene så feit ut:P talentløst... har ikke vært på kino her etter det..

Intermediate Bendalf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Trondheim er det i hvertfall jevnt over elendig kvalitet kan jeg bekrefte.
    Det gjelder både Nova og Prinsen.
    Det er ikke ofte jeg gidder å dra på kino, det er en sjelden gang når kvinnfolket på død og liv vil at jeg skal være med...
    Drar aldri på eget initiativ, for å si det sånn.
    Siste filmen jeg var på var vel Arn på Prinsen. Husker ikke hvilken sal.
    Det ble et mareritt jeg sent vil glemme!
    I tillegg til dårlig lyd var det så høyt at det skar i ørene.
    Jeg ville bare dra derfra og kunne nesten ikke vente til filmen var slutt.
    Kan ikke huske at jeg noen gang har blitt begeistret over bildekvaliteten heller.
    Det kommer til å bli leeeenge til neste gang i allefall!

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •