WD TV™ Live Media Player spørsmål

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

WD TV™ Live Media Player spørsmål

Heisann.

Jeg har noen få spørsmål angående WD TV'n.
    Komplett.no - WD TVâ„¢ Live Media Player

1. Om jeg har en .iso fil med 6 episoder av... Friends f.eks. Hvordan er mulighetene med å komme seg til den 6. episoden?

2. Om jeg har en .MKV fil, hvordan er mulighetene med subtitles / språk de snakker? Altså, går det ann å skifte subs/legge til subs manuelt?
    Og om det er en tegnefilm, har jeg muligheten til å skifte til norsk-tale til onkelbarna (om filmen selfølgelig er laget for det, som mange DVD'er er)

3. Jeg har en treig data, og treigt nett. Vil det ha noe å si for streaming av 1080p fra data til WDTV?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Du må dessverre spole, ikke mulig å hoppe fra kapittel til kapittel, får heller ikke opp menyene om du har ISO fil av en DVD f.eks.

2. Har ikke prøvd med tekst på MKV, men på andre typer filer er det ikke noe problem, hverken med å bytte tekst eller tale.

3. Spørs jo litt hvor treigt nettet og PCen din er ...

Kan legge til at jeg sliter med å spille av ISO via nettet, gjelder både WD HD Live og en MPMan MPH-100 som jeg har. Sistnevnte får jeg opp menyer fra ISO filer på, men kun fra den interne disken, mens jeg på WD spilleren må ha lagret iso filene på lokal USB disk.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det går bra og legge til tekst og bytte tekst. teksten må ha samme navn som filmen og ligge i samme mappe. så må du inn på option knappen på fjernkontrollen og velge undertester og da kan du også velge mellom tekstene vis det er flere.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar

men hva mener du med at du sliter å spille av ISO?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spilleren finner ikke ISO-filene på NAS disken, selv om de er identiske med de filene som ligger på den lokale USB-disken. Har ikke problemer med å spille/finne disse filene vha. PC.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •