hd dekoder i 2 rom

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hd dekoder i 2 rom

problemet: har hd dekoder fra canal digital i stua på kabel. ledning er lagt opp til soverom også. men ønsker ikke å se det samme på soverommet som i stua. må jeg kjøpe enda en dekoder med abonnement fra canal digital på nytt for å få til dette eller kan jeg feks kjøpe en brukt en fra finn, som er canal digital? lite villige på kundeservice i hvertfall til å besvare dette.
    noen som kan dette

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joooho
    problemet: har hd dekoder fra canal digital i stua på kabel. ledning er lagt opp til soverom også. men ønsker ikke å se det samme på soverommet som i stua. må jeg kjøpe enda en dekoder med abonnement fra canal digital på nytt for å få til dette eller kan jeg feks kjøpe en brukt en fra finn, som er canal digital? lite villige på kundeservice i hvertfall til å besvare dette.
    noen som kan dette
    Hvis du vil ha hele utbudet av digitale kanaler må du kjøpe en ekstra dekoder fra CD. Utover dekoderen koster det ikke noe ekstra bortsett fra en "kortavgift" på 299/år.

Alternativt kan du se bare de analoge kanalene som ikke krever noen dekoder.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg to dekodere, samt to TV-apparater med CAM-modul. Ett kort fordeler til alle via opplegg fra SmartWi

SmartWi® Multi Room Solution
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du allikevel må kjøpe dekoderen fra CD er smartwi overflødig.

Om du allerede har en kompatibel dekoder, eller f.eks tvkort i pc er smartwi en løsning.(Med litt forbehold om plassering, signalet fra basestasjonen blir fort dårlig hvis det skal gjennom noen gulv og/eller vegger).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •