Trondheim Hi-Fi Messe 25-26 Oktober 08 - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 235
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    forelsket meg i abrahamsen på messa virklig bra, og fin pris i helgen også!

mvh
    stian

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noen bilder. Bare endret størrelse.

Ja jeg vet jeg har et gamelt kamera som suger og få tatt bra bilder med :-/

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg hjemme igjen etter en velykket tur!

Kom ikke frem før kl 16, så jeg sprang fra rom til rom for å få med meg noen inntrykk.
    Fikk ikke hørt Palladium, de var akkurat ferdig da jeg kom, men men får ta meg en tur til Tonart senere.

Mitt høydepunkt som i fjor var nok Abrahamsen + ML Source! Ytelse pr krone er ekstrem her i mine øyne! Det er stor fare for at jeg må revudere hvilke høytalere jeg skal sjekke nærmere ut!

Ellers så var Soundgarden sine oppsett knall.
    Jbl ES + HK er rimelig og gode, men de havner totalt i skyggen når det gjelder dynaudio + hegel oppsettet. Hørte noen nevne at det var litt for tydelig mellom høyre/venstre, men jeg satt heelt på kanten så det skal jeg ikke si noe om. Jeg glemte helt og ta bilder, hadde rett og slett ikke tid.

Ellers møtte jeg mange hyggelige avforumere fra i fjor, men også noen nye som møtte opp til kaffen. For min del var var dette like hyggelig som selve messen. Vi er et hyggelig folkeslag vi audiofile
    Hvis det er av interesse så var det disse som møtte opp til forum kaffe :
    -Devilej
    -Phatbull
    -Globe
    -Striky
    -EON
    -MrMyagi
    -da-ty@online.no
    (Tror ikke jeg har glemt noen) Meget hyggelige fyrer alle mann, samme gjelder for Loffen68 som hadde en liten, men godt besøkt stand vil jeg tro.
    Før jeg dro, stakk vi opp til 500 fikk en liten musikk seanse hos kringlyd etter stengetid. En kan si hva en vil, men akkurat disse guttene vet hva de holder på med. Fant dere forresten ut dette med bt2500?

Intermediate Scorpioen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,585
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er noe helt magisk med Adrahamsens oppsett med Martin Logan...

Fikk ikke til å komme i år...
    Ser nesten ut som det er litt de samme oppsett som i fjor som går igjen...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen endringer er det ja, men jeg fikk ca tid til og høre på 10% av det som var der. Hørte jeg polsk frijazz uti gangen gikk jeg raskt forbi!

Avalon var også representert av ******freaks? De var litt spennende, utifra det lille jeg hørte.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    ...Mitt høydepunkt som i fjor var nok Abrahamsen + ML Source! Ytelse pr krone er ekstrem her i mine øyne! Det er stor fare for at jeg må revudere hvilke høytalere jeg skal sjekke nærmere ut!...
    Bra at flere føler at 6-eren jeg valgte å gi Source i Hjemmekino ikke var helt ufortjent Source er en farlig god høyttaler mtp hvilke egenskaper man får i forhold til sine større søstre, prisen tatt i betraktning. De er ikke dyre!

Synd at jeg ikke fikk vært på denne messen, men det høres ut som dere har hatt det koselig. Halve moroa ved slike sammenkomster er helt klart å møte fellow friends, uten tvil. Sleng gjerne ut flere bilder etter hvert.

Intermediate Egon sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    716
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også på demo på JBL/HK hos Soundgarden. Det ble vist en snutt fra en westernfilm av noe slag - hvor jeg syns sideveis-bevegelsen på Pioneer-skjermen var hakkete. Har lest at Pioneer sliter litt med panoreringer - men er det så ille?

Ellers hørte jeg at det kommer matchende senter og bakhøyttalere til Swans D2.1SE - spennende greier innenfor budsjettet mitt

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Bra at flere føler at 6-eren jeg valgte å gi Source i Hjemmekino ikke var helt ufortjent Source er en farlig god høyttaler mtp hvilke egenskaper man får i forhold til sine større søstre, prisen tatt i betraktning. De er ikke dyre!

Synd at jeg ikke fikk vært på denne messen, men det høres ut som dere har hatt det koselig. Halve moroa ved slike sammenkomster er helt klart å møte fellow friends, uten tvil. Sleng gjerne ut flere bilder etter hvert.
    Jeg stiller meg LETT bak den 6'rn Kenti! Jeg nevnte vel de med store ord i fjor også, og jeg gjør det i år også! Har nettop målt om jeg får plass til de, og det gjør jeg! De står farlig høyt på min liste, de bergtar meg på en måte som jeg sjelden har hørt! Var utrolig morro og møte både nye og gamle og utveksle historier og erfaringer! Selv om jeg ikke fikk hørt så mye så var turen helt klart en opplevelse verdt og ta med seg!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ut at Norske Hegel er et spennende merke til stereo bruk, men for dyrt for meg :-/

Skuffet at ingen solgte billig HD på messa :-/ Bare Lyd Og Bilde som tømte DVD lagrt, til extremt hyggelige priser... 4 for 100 og 9 for 200 ? stemmer det :-O

Tror jeg så hodet til en skalla Levang`s bygg på Soundgarden romet like før jeg gikk og kjøpe litt mat før jeg gikk til toget.
    Syns ikke Helgel + Dynaudio hva og hoppe i taket av lydmessig, forventet en del bedre lyd.

Ja ja, en får ta igjen det sosiale til neste år da en sikkter inn alt nå på og overnatte fredag til mandag på Rica hifi helgen :-)

MEN FOR EN TREIG GJENG AVFORUMERE !!!! alene om og bruke avforum skjorta :/

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Fant ut at Norske Hegel er et spennende merke til stereo bruk, men for dyrt for meg :-/

Skuffet at ingen solgte billig HD på messa :-/ Bare Lyd Og Bilde som tømte DVD lagrt, til extremt hyggelige priser... 4 for 100 og 9 for 200 ? stemmer det :-O

Tror jeg så hodet til en skalla Levang`s bygg på Soundgarden romet like før jeg gikk og kjøpe litt mat før jeg gikk til toget.
    Syns ikke Helgel + Dynaudio hva og hoppe i taket av lydmessig, forventet en del bedre lyd.

Ja ja, en får ta igjen det sosiale til neste år da en sikkter inn alt nå på og overnatte fredag til mandag på Rica hifi helgen :-)

MEN FOR EN TREIG GJENG AVFORUMERE !!!! alene om og bruke avforum skjorta :/
    Kan godt være meg du så da ja, gikk rundt og vifta med et kamera som ikke ble brukt Var ikke plass inne hos kringlyd den seansen så jeg sto bare en liten tur i døra.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Kan godt være meg du så da ja, gikk rundt og vifta med et kamera som ikke ble brukt Var ikke plass inne hos kringlyd den seansen så jeg sto bare en liten tur i døra.

De va så æxtremt varmt på "arve telefsen" at æ snudd i døra anner gången æ skull dit, men fikk da øran full første gången me 120db hehe.
    E bættere i trøndelag no ja.

Men en Roger aka Roko som kalle sæ skaptrønder va de ikke my trøndersk å hør fra nei :-O

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De va så æxtremt varmt på "arve telefsen" at æ snudd i døra anner gången æ skull dit, men fikk da øran full første gången me 120db hehe.
    E bættere i trøndelag no ja.

Men en Roger aka Roko som kalle sæ skaptrønder va de ikke my trøndersk å hør fra nei :-O
    Det var sommer temp på 500 ja.:-D

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer noen bilder fra meg. Det jeg oppdaget etter at jeg hadde dradd hjemmefra var at det var zoom objektivet som sto på kameraet og det passet noe dårlig i forhold til omgivelsene. Men men..8)

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppsettene som imponerte meg mest var disse.

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det surround settet fra HK hos Soundgarden som de hadde priset svært hyggelig denne helgen, var det med AVR255?

Trondheim Hi-Fi Messe 25-26 Oktober 08-hk-jpg

Den hadde en del smarte løsninger. Spilte bra også. Og til den prisen... -løp og kjøp

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overhørte at en fra "lydhagen" sa at H/K forsterkeren var alt for liten til JBL oppsettet.
    Fikk ikke hørt på dette da jeg bommet 2 ganer på den demoen :-/
    Vært morsomt og hørt om det er noen forbedringer siden den AVR 5500 jeg hadde som gjorde jeg ble sittende med nicet :-/

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ææææh!
    Du skoille ha skrékke ut, så vijl æ nåkk ha slængt ut'a mæ nånn glooosa, ja.
    Vær du sekker... ;-)

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Ææææh!
    Du skoille ha skrékke ut, så vijl æ nåkk ha slængt ut'a mæ nånn glooosa, ja.
    Vær du sekker... ;-)
    Syns du hadde noen friske gloser i det du lå bak racket og skulle switche mellom denon og sonyen Følte meg nesten som hjemme:-D

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pøs på med bilder da folkens :-D

Jeg ser at flere nevner oppsettet fra Soundgarden som bestod av Dynaudio og Hegel. Good shit, eller? Hvilke komponenter stilte Soundgarden med, fra de to merkene?

Bilder, bilder og mere bilder

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Det surround settet fra HK hos Soundgarden som de hadde priset svært hyggelig denne helgen, var det med AVR255?

Trondheim Hi-Fi Messe 25-26 Oktober 08-hk-jpg

Den hadde en del smarte løsninger. Spilte bra også. Og til den prisen... -løp og kjøp
    ¨
    Japp, det var Avr 255 sammen med Jbl ES80/150/25C/10 pakkeprisen var på rett under 15k

Side 8 av 12 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •