Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer. - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 21 av 23 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 452
    Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror det når jeg ser det Lars.

Er det ikke flere bilder å legge ut folkens? striky?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan legge ut litt jeg.

Bildene kommer litt i tilfeldig rekkefølge, satser på at det går greit.

Først ampen som FirelordMathias bruker på suben sin. Daytona fra Parts-Express.com - Speakers, Speaker Building, Home Audio and Video, Pro Audio, Electronic Parts & Accessories
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-amp-jpg

Så et bilde av anlegget som tok knekken på Espens K2, den benken var svintung å bære. Heldigvis gikk den på hjul da vi hadde fått den opp trappa. Parasound er både pent å se på og rått å høre på

Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-espens-anlegg-jpg

Her er Flageborg i siget, begynner å ta form nå

Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-flageborg-og-roko-tenkeboksen-jpg

Et par bilder, en front og en relativt diger senter.

Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-swans-jpg
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-senter-jpg

På lørdag var det kaos på fergekaia, fungerte bra som pauseunderholdning.
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-pauseunderholdning-jpg

Og til slutt et par bilder inne fra stereoavdelingen.

Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-stereo-jpg

Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-gromsaker-jpg

Tror det var alt for i dag. Mye har vel folk sett før, men en god ting kan repteres.

Go' helg
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Jeg tror det når jeg ser det Lars.

Er det ikke flere bilder å legge ut folkens? striky?
    Vi burde kanskje sette ned en "arbeidsgruppe" til neste treff, jeg har på følelsen at du styra litt vel mye sjøl med dette treffet - vi kan ikke slite ut folk så de ikke orker mer vettu.

Jeg stiller med meg selv til disp. (under forutsettning at du er der)! Vi må også ha ildskjeler rundt om kring som kan trekke med seg folk. Tanker-Tanker..

Lars.

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LogB.no
    Vi burde kanskje sette ned en "arbeidsgruppe" til neste treff, jeg har på følelsen at du styra litt vel mye sjøl med dette treffet - vi kan ikke slite ut folk så de ikke orker mer vettu.

Jeg stiller med meg selv til disp. (under forutsettning at du er der)! Vi må også ha ildskjeler rundt om kring som kan trekke med seg folk. Tanker-Tanker..

Lars.
    HALLO !!!!

Nå føler jeg meg "Litt" oversett her ops:

Følelser kan vi ta på PM

Takk Lars

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lars.

Jeg og phatbull har såvidt diskutert muligheten for å dra i gang et landstreff et sted på østlandet neste år eller evt i høst. Jeg oppretter en ny tråd om dette så snart vi har noe mer håndfast å presentere.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns også vi kan "rulere" på hvor vi har treffet. Si ifra dersom dere trenger noe hjelp striky.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    HALLO !!!!

Nå føler jeg meg "Litt" oversett her ops:

Følelser kan vi ta på PM

Takk Lars
    UPPS!!

Kjære vakkre flinke flotte DEG ...

Din innsats til dette treffet overgår alt menneskelig på denne jord, men du er jo en Espen! - Ditt renome og rykte i dette arbeidet renner fullstendig over alle kanter og konstaterer atter en gang at Du er en fantastisk mann med uendelige egenskaper innen alt det vi andre sliter seriøst med.

En stor takk Espen for at han lånte oss lokaler i naturskjønne Eidsdal, takk for bæring og organisering og rett og slett fordi han er en meget hyggelig mann.. (Mente ikke å "disse" deg kompiz)
    :-D

Espen er foresten selvskreven i en "arbeidsgruppe" Frode (Et Nei aksepteres ikke fra noen av dere.)

Lars.

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    UPPS!!

Kjære vakkre flinke flotte DEG ...

Din innsats til dette treffet overgår alt menneskelig på denne jord, men du er jo en Espen! - Ditt renome og rykte i dette arbeidet renner fullstendig over alle kanter og konstaterer atter en gang at Du er en fantastisk mann med uendelige egenskaper innen alt det vi andre sliter seriøst med.

En stor takk Espen for at han lånte oss lokaler i naturskjønne Eidsdal, takk for bæring og organisering og rett og slett fordi han er en meget hyggelig mann.. (Mente ikke å "disse" deg kompiz)
    :-D

Espen er foresten selvskreven i en "arbeidsgruppe" Frode (Et Nei aksepteres ikke fra noen av dere.)

Lars.
    Ok det hjalp litt Lars,men hvorfor underdrive sånn

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Syns også vi kan "rulere" på hvor vi har treffet. Si ifra dersom dere trenger noe hjelp striky.
    God ide å rulere, kanskje det kan være en ide å arrangere fylkestreff slik vi (dere) har gjort tidligere for å sammle massene til landstreffet oxo.

Lars.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det Lillehammerområdet som er Østlandet? I så fall synes jeg det høres fortrffelig ut. Og en rullering høres lurt ut. Greier nok til slutt å samle mer folk da.

Jeg begynner å spare til bensin og øl med en gang jeg

Og fylkestreffene vil vel gå sin gang regner jeg med.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God ide å rulere, kanskje det kan være en ide å arrangere fylkestreff slik vi (dere) har gjort tidligere for å sammle massene til landstreffet oxo.

Lars.
    Det er absolutt en god ide og rulere treffet,samtidig har vel Frode og jeg en del tips om hva som MÅ gjøres anderledes.

Status pr i dag er at Frode og jeg har lagt inn en 1500-2000 hver for og dekke underskuddet................

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg stiller meg som frivillig til å hjelpe å lage neste treff, men om det blir langt uti heiti, blir det kanskje vanskelig å få til..... Bur ca 4-5mil fra Bergen. tok meg rundt 8 timer til Eidsdal da, men det var verdt kvart minutt og penger i bensin og mat underveis! heilt klart konge treff!

Synd at folk ikkje kom som sa at dei kom..... syns dei kunne vert 100% sikker på at dei kom, før dei langa ut om at dei kom men men. Gjort er gjort, Elg er Elg.

MVH

Mathias=)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en uting når folk ikke har "gyldig" grunn til å ikke møte, men bare gir f***.

Men det går an for oss som var der å hoste opp noen kroner for å dekke opp underskuddet deres også, om ikke annet så på frivillig basis, sette inn noen kroner på kontoen som står i første post. Når vi tenker på hva vi betalte og hva vi fikk for de kronene, så er ikke det umulig?

Noen som blir med på det?

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FireLordMathias
    Gjort er gjort, Elg er Elg.
    Mitt motto hver søndag det der.

Men altså, neste - hvis det blir noe neste - treff, hva med å legge det en plass som det faktisk går offentlig transport til, feks. buss og tog, (fly?)
    Det er jo helt umulig og komme seg til Eidsdal når man har mista lappen sånn som jeg har...

Så, litt mer sentralt neste gang?

Og flere bilder takk. :twisted:

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Er en uting når folk ikke har "gyldig" grunn til å ikke møte, men bare gir f***.

Men det går an for oss som var der å hoste opp noen kroner for å dekke opp underskuddet deres også, om ikke annet så på frivillig basis, sette inn noen kroner på kontoen som står i første post. Når vi tenker på hva vi betalte og hva vi fikk for de kronene, så er ikke det umulig?

Eg og meiner det! det er reint for gale at dåke skal sitte å betale for dei som ikkje kom, vist me andre kan hjelpe til! putte noken kroner inn på kontoen, for å vera med å dekke underskuddet!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv

For å være helt ærlig synes jeg at alle vi som var så "gira" på å få dette treffet til bør dele underskuddet oss i mellom.

La oss starte en kronerulling.
    Jeg oppfordrer alle til å betale noen 100 lapper til konto:
    3910 34 24546

Jeg setter inn 500.- på kontoen og oppfordrer alle andre å gjøre det samme.

Lars.

EDIT: 500 kan nå trekkes fra underskuddet! KOM IGJEN FOLKENS - VIS LITT SOLIDARITET!!

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være helt ærlig synes jeg at alle vi som var så "gira" på å få dette treffet til bør dele underskuddet oss i mellom.

La oss starte en kronerulling.
    Jeg oppfordrer alle til å betale noen 100 lapper til konto:
    3910 34 24546

Jeg setter inn 500.- på kontoen og oppfordrer alle andre å gjøre det samme.

Lars.

EDIT: 500 kan nå trekkes fra underskuddet! KOM IGJEN FOLKENS - VIS LITT SOLIDARITET!!
    Nei,Nei ,nei

Det er greit og kontoen er avsluttet :-D

Men gratis øl og overnatting på neste treff går bra

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eit par bilder frå meg også

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dessuten har dere allerede betalt deres del,husker vel at satsene ble satt opp litt ?
    Alle som skulle ha penger har fått dem og alle smiler så det er ikke noe problem :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Nei,Nei ,nei

Det er greit og kontoen er avsluttet :-D

Men gratis øl og overnatting på neste treff går bra
    Det burde kanskje informeres om dette litt tidligere!! Jeg antar jeg får mine 500 tilbake automatisk!!
    :neutral:

EDIT: Om 500lappen dukker opp på kontoen så kjøp dere et par filmer for den (Frode & Espen).. Jeg tar gjerne imot en kinoinvitasjon :-D So long...

Side 21 av 23 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •