Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer. - Side 19

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 19 av 23 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste
Viser resultater 361 til 380 av 452
    Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    De spilte iallefall sjukt bra før de tok fyr, det skal de ha. Skikkelige dynamikkbomber, men nok noe over budsjett for de fleste
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    K2-ene spilte helt vannvittig. Fikk høre de i stua til Espen før vi bærte de i bilen også. Dynamikken er helt hinsides.
    Enig! JBL K2 S9800 er det råeste jeg noen gang har hørt!

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker også for eit fantastisk godt treff! Synes alle anlegga imponerte, dog på litt forskjellige premisser og bruksområde

For dei som var tilstades under demoen med musikkvideo-klipp;
    Robbie Williams-klippet(My way), var det henta frå "Live at Albert Hall"-dvden?
    Blues-klippet(med ma. 90-åringen på piano og vokal), kven var dette? Rått klipp!
    Og sist, men definitivt ikkje minst, Clapton-klippet, kven av dvdane hans er dette frå?

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lx508d

Hei igjen gutar :-D

Ting skjer fort,jeg skal selge LX508Den omgående så dere som var på treffet og følger tråden får sjangsen først,den blir lagt ut på torget senere i dag.
    Dette er altså den som ble kalibrert under treffet med gromfoten (PDK-TS25B) med sving og tilt som var ubrukt frem til treffdagen og orginale sidehøytalere (PDP-S60) de har beste "TV" lyden jeg noen gang har hørt,de er brukt i ca 3 mnd.
    I tillegg følger det også med ett uorginalt veggfeste, veiledende prisen på alt dette var godt over 60,000,-
    LX508Den ble kjøpt i september i fjor hvis jeg husker riktig,kvitteringer og orginal embalasje har jeg og det er fremdeles garanti på den(Nei,den har ingen tegn til støy/summing som noen har vært plaget med).
    Pris 25,000,- send meg en PM

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Hei igjen gutar :-D

bla bla bla ...
    LX508Den ble kjøpt i september i fjor hvis jeg husker riktig,kvitteringer og orginal embalasje har jeg og det er fremdeles garanti på den(Nei,den har ingen tegn til støy/summing som noen har vært plaget med).
    Pris 25,000,- send meg en PM
    Hvorfor er det alltid slik med oss audiofile at vi ikke klarer å vente på gode tilbud? Akkurat nå er jeg dypt såret over mine valg! - Jeg er fornøyd med Pioneer'n min men det hadde vært gromt med bare "litt" heftigere spec. spess når drømmen koster 10.000 under minsin.... *snufs*

Lykke til med salget Loffen68 - Og takk for fantastisk sammling - SeeUsoon.

L&B.no

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry L&B

Jeg er litt treig på avtrekkeren og dette ble bestemt i dag.... Neste gang skal jeg si fra til deg først :-D

Men din er jo ikke direkt dårlig da

Jeg regner med at du kommer på besøk når jeg er ferdig her : http://avforum.no/forum/av-rom-konst...tml#post934916

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk til alle for et meget vellykket treff! Et knallbra initiativ.

Jeg har flere bilder som jeg kommer til å legge ut etterhvert, men det blir sannsynligvis ikke før nærmere helga.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror mange er litt mette av inntrykk nå rett etter treffet. Det ble tatt MANGE bilder, så det kommer nok flere etterhvert.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da eg kom heim, var det eit sånn rar ting i begge øra mine:P Det var på ein måte at Xmaxen på trommehinna var oppbrukt og god trimma. Eg kan skylde på SVS(Muhahaha!)

Fekk med meg ein haug med cd-er av Akto som eg kunne høre på. Fekk også med "Kringlyd Demo"!
    Der det er ein sang me hørte under litt av oppvisningen. Det er nokre trommer som kommer annakvar gong som trommer seg bakover. Du kan høre dem suse forbi og bakom deg. Tørde nesten ikkje høre den heima, for eg tenkte at skuffelsen ville vli altfor stor.... Men utrolig nok eg fekk samme effekt her heima og + at eg likte lyden bedre(ikkje for å skryte på meg gode høytalere, men eg syns swans og Yamaha var litt "tynne")...
    Vist du spør Akto kan han sikkert skrike ut kva låt det er, for den er verdt å prøve heima også. Den er for teste LytteTrekanten som det heiter på fint

Men er det noken som har forslag på ka eg treng som måleutstyr som eg kan måle frekvensgang?

Intermediate phatbull sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Jeg har flere bilder som jeg kommer til å legge ut etterhvert, men det blir sannsynligvis ikke før nærmere helga.
    Er du opptatt med kalibrering av tubER kanskje??

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av phatbull
    Er du opptatt med kalibrering av tubER kanskje??
    Fikk ikke tid til å teste så mye i dag, men satser på å kjøre en kalibreringsrunde i morgen hvis det ikke blir for mye overtid på jobb.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Takker også for eit fantastisk godt treff! Synes alle anlegga imponerte, dog på litt forskjellige premisser og bruksområde

For dei som var tilstades under demoen med musikkvideo-klipp;
    Robbie Williams-klippet(My way), var det henta frå "Live at Albert Hall"-dvden?
    Blues-klippet(med ma. 90-åringen på piano og vokal), kven var dette? Rått klipp!
    Og sist, men definitivt ikkje minst, Clapton-klippet, kven av dvdane hans er dette frå?
    *hosthark*... :P

Rimeleg sikker på det første klippet no, og så meiner eg at han gamle pianisten heiter Pinetop Perkins, men kven han spelte saman med, og i kva samanheng, det finn eg ikkje ut :/

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg kunnet svart Jo Andre, så hadde jeg gjort det. Tipper at Flageborg svarer når han har overskudd igjen.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sendt han ein pm, tenker det kjem eit svar etterkvart ja Lurer på om det kan vere "Rather quit her than hit her" frå "Born in the honey"..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, her er eit av klippa, så fantastisk bra!

YouTube - "Bell Bottom Blues" Eric Clapton Live Acoustic Version

(Bell bottom blues acoustic live)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her kommer noen bilder fra meg også. Jeg har blitt dårlig, og er medisinert og desorientert, så hvis det er noe som ikke stemmer er det på grunn av dette

Stille før stormen
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0001-jpg

Enslig Swans surroundhøyttaler
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0002-jpg

Inspeksjon?
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0003-jpg

YBA som spilte sammen med Kudos hele helgen
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0004-jpg

Subwooferen til FireLordMathias, som under treffet ble døpt Bassias Den spilte utrolig bra - langt bedre enn all fornuft skulle tilsi! Jeg har hørt flere subwoofere til over 15k spille langt i fra like bra. Fortsett slik
    Måleresultatene kommer på e-post om ikke lenge
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0005-jpg

Fantastiske Eidsdal, og en stor takk til ferja som kolliderte og satte fart på omsetningen til verten
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0006-jpg

Flageborg i sweetspot
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0007-jpg

En hyggelig og entusiastisk gjeng
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0008-jpg

Swans fra Soundwave
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0009-jpg

Teddytusen og Loffen68 - ildsjel og vert i skjønn forening
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0010-jpg

Johan (?) fra Soundgarden stilte velvillig opp. All honnør til gutta som forer Hi-Fi-Norge med bra utstyr! - Og ikke minst stiller opp på slikt.
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0011-jpg

Oppsettet til Loffen68 spilte med bra trykk helt til det siste
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0012-jpg

Frontrekka, hvor SVS ønsket de tilreisende velkommen. Neste år må vi nok doble, for enkelte sovnet jo, selv ved 120dB
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0013-jpg

Utstyr fra Sound Planet. Dette spilte også meget bra, noe mange kommenterte underveis
    Landstreff for AVforum. Takk til alle som bidro! Flere bilder kommer.-avforumtreff_0014-jpg

Takk for et særdeles vellykket arrangement i nydelige omgivelser. Det er i slike stunder jeg er lykkelig for at jeg gjorde hobbyen til yrke. En stor takk til de frivillige, og ellers til alle som stilte opp. Jeg gleder meg allerede til neste treff

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dukker det opp noe skriveri og bilder i Hjemmekino bladet når det sammles så mange AV entusiaster da tro ?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør nok ikke det, dessverre.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flotte bilder som vanlig Atle. :-D Håper formen kommer seg fort. Det var Johan det var bilde av ja. Serviceminded som alltid.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En stor takk til arrangørene av helgens AV-treff, og alle entusiastene som møtte opp :grin: :grin: :grin:

Takk til alle for all hjelp til bæring, lemping, montering og nedpakking.

Det er helt utrolig hvor raskt en hjemmekino kan bygges/rives når 20 frivillige samles på en dugnad.........

Vi ser allerede fram til neste samling - og mer moro med lyd OG bilde.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv takk Flageborg! Det var svært lærerikt, og ikke minst inspirerende. Tenker jeg må få fart på kinobyggingen igjen for å sette det ut i praksis her hjemme også.

Side 19 av 23 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19 20 21 22 23 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •