Nyhet: XTZ frir til AVforums-medlemmer! - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 215
    Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det noen flere som har fått subben nå? Kom ikke noe hentelapp i dag heller . Hva er det som skjer? Posten er treg men at det skulle gå så seint hadde jeg ikke trodd.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her hos meg har subben kost seg siden fredag. Denne spiller og koser seg sammen med en SVS-10".
    Og første klage fra utleier kom etter en liten scene fra Ringenes Herre-Atter en konge. Når disse "oliphantene"? trampet over lerretet var det visst nok!

Nå skal subben få lov til å spille seg inn og bli litt husvarm før jeg får tid til å teste noe videre. Så langt derimot virker det veldig lovende. Den stilte seg fint inn med samme lydstyrke som SVS'en ved tilnærmet samme volumpådrag. Den går ikke like dypt slik den står nå, men det kom ikke som noe stort sjokk.

Satser på at jeg får testet den opp mot lillebror 8.16 og en liten Klipch sub iløpet av helgen. Må bare få fikset bilen først.

Så kan det også nevnes at suben virker solid, den er kompakt og har flott finish. De sinnsyke kjøleribbene, innstillingsmulighetene og tilkoblingene tyder også på seriøsitet.

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå burde det vel snart renne på med omtaler vel, siden det var en av forpliktelsene til å være med på gruppekjøpet? Ikke for å stresse noen altså :-)

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min noe sent og måtte avgårde til rikshospitalet med sykt barn på forrige søndag og ble værende der til i dag. Fikk testet litt før jeg dro og må nok ha noen dager til. Det jeg har hørt til nå er veeeldig lovende:-D

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, da bør det være tid nok til vurdering, og omtale var en forpliktelse for prisen dere har fått. Det er flere muligheter rundt denne omtalen, enten lager er en større omtale som legges under "tester/omtaler", som da havner på forsiden av forumet. En slik omtale fordrer litt innhold, et par sider minst, samt bilder av produktet tatt "live". Innledning og konklusjon bør også en slik omtale inneholde, og da aller helst også litt sammenligning mot noen konkurrerende produkter.

For de av dere som ønsker å skrive en litt kortere omtale, er det også helt greit, men bruk litt tid på å platte ned inntrykkene, så får vi kanskje lignende tilbud av XTZ også i fremtiden! Produktet finner dere her: http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1193.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg ihvertfall begynt på noe under AVnytt. Blir litt "work in progress" over det hele, men slik er det jo også. Har ikke noe endelig inntrykk enda, men har ihvertfall lagt ut det jeg har å bidra med så langt.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Knallbra Magnera, flott med bilder også! La ut feil link for øvrig, riktig link til produktet er: http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1193

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin test av magnera, bra bilder også Men hvor blir det av de andre testene? Har tenkt på denne til neste lønning

Active Motoman sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hvor ble det av alle disse testene som var en del av FORPLIKTELSEN for å bli med på gruppekjøpet! Det burde ha kommet mer enn en omtale til nå!

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har det snart gått en måned siden vi fikk subbene. Og det burde være nok til at subben har spilt seg inn og en har fått et inntrykk av den.
    Så gutter og eventuelt jenter det er bare å uttrykke deres meninger og inntrykk.
    Og skulle det være litt skrivevegring så bare legg det til side. Her er det ikke noe som er rett eller galt. Det eneste vi vil høre er deres mening.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har fått inn 1 av 10 av de forpliktede omtalene så langt. Her vil det i verste fall etterfaktureres hvis ikke forkliktelsen overholdes, det er en avtale med XTZ for at dere fikk disse prisene som jeg håper respekteres. Her har AVforum garantert på deres vegne, det synes jeg folk bør respektere.

Omtalene trenger ikke være så lange, men de må i det minste skrives og leveres, gjerne under produktet på AVnytt!

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer så snart jeg får tilbake jobbpcen min, den havarerte i forrige uke med mitt bidrag på hardisken . Infocare som fikk jobben med å hente ut innholdet har bekreftet att det har de klart. så mine inntrykk er kommer i løpet av uken..

Nb. Jeg har ikke mottatt noen Garantiseddel/kjøpskvitering, når kommer dette.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Det kan dere få ved å henvende dere til admin@avforum.no. Dette skulle dere egentlig fått rett fra XTZ, men i dette enkelte tilfellet får dere det fra AVforum. All reklamasjon/garanti skal uansett tas med Fyndbørsen, som er XTZs hovedimportør i Skandinavia.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg lagt en liten omtale under AVnytt.
    Håper dere finner den nyttig

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da har vi fått tatt et overblikk over innbetalinger, og har så langt funnet:

-innbetaling av 2 stk 8" mangler, og vi har ikke fått disse i retur!
    -innbetaling av 1 stk 10" mangler
    -innbetaling fra frakt mangler fra en rekke subwoofere, vi har bare fått inn 2 betalinger!

Det må OMGÅENDE betales inn:

-300.- pr. 10/8" fraktforsendelse
    -1000.- pr. 8" subwoofer dere har beholdt/hentet
    -2000.- pr. 10" subwoofer dere har beholdt/hentet

Dette var en gratis tjeneste vi gjorde for utvalgte medlemmer, og vi har ingen gode systemer for å følge opp folk som ikke betaler, så dette er svært belastende for oss.

Send mail til admin@avforum.no om har mistet kontonummeret.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er ganske dårlig gjort at de som har benyttet seg av dette tilbudet å ikke komme med et lite review som avtalt. Det er generelt sett forståelig at noen kanskje vegrer seg for å skrive, men om dette skulle være tilfelle i denne saken burde de heller ikke ha akseptert denne dealen som forutsetter akkurat det.

At folk ikke betaler for seg er rett og slett synd. Synd for alle andre som sannsynligvis ikke får benyttet seg av slike tilbud i fremtiden. Kan ikke tenke meg at det frister veldig mye å gjenta slike felleskjøp når man ser hvor (u)ærlige folk kan være.

Får håpe resten av betalingene kommer inn snart.

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med deg! dette er et kjempe tiltak som lygren og cd har satt igang. Veldig dumt om det er noen få som klarer å ødelegge det før det i det hele tatt har startet!! til dere som ikke har betalt FY!

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Att det har tatt litt tid for å få frem noen reviews er vel så som så,det har kommet 4 stk til nå, mitt bidrag kommer i kveld.

Må huske att vi er amatører og da tar det litt tidops:

Innspilling av elementet ca 200 timer leste jeg ett sted,det ca 6.6 timer hver dag i en måned..Det tar litt tid.

Men att noen missbruker dette med innbetalinger syntes jeg rett og slett er frekt..:-?

Skjerpings

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fy skam!

At denne gratis utprøvingen har funnet sted er et faktum pga. Avforums god renomè og seriøse brukere. At et firma faktisk tyr til oss som brukere er veldig bra. Hadde dette gått som det skulle og folk forholdt seg seriøse til tilbudet hadde det vært et godt utganskpunkt for tilsvarende prosjekter fra andre produsenter. Tenk hva av tester vi faktisk kunne ha utrettet her på avforum om produsentene hadde tydd til oss med produkter til reviews?!? Når noen takker ja til dette uten å betale synes jeg det er forkastelig!

Ola

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støttet!

Svært, svært tragisk å lese.:cry:
    Noen bør gå rundt å skamme seg ettertrykkelig! Om de da i det hele tatt har et snev av ansvarsfølelse og ærlighet, så bør de i det minste gjøre opp for seg?

Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •