Nyhet: XTZ frir til AVforums-medlemmer! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 215
    Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da er penger overført til Smurf

Gleder meg til å bli kvitt proson blackbird, selv om den er helt "grei"

Newcomer SunnyBOy sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg vil ha

Er det noe som har en 8" til salgs......???
    jeg vil gjerne ha...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da har vi fått bekreftet at DHL har sendt varene forrige uke, og vi har bedt speditøren følge opp levering. Vennligst ikke ring speditøren, da er det helt siste gang de gidder å hjelpe oss med slike felleskjøp, jeg gir beskjed så snart ting kan avhentes. De av dere som skal avtale utkjøring/levering og ikke allerede har gjort dette kan selvsagt ta kontakt, men forsøk å være så effektive som mulig i kommunikasjonen...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner då med eg slepp å ringe, sidan eg avtalte kva adresse dei skulle sende til forrige gang.(?)

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, det får vi regne med at de har koll på, ja... Jeg skal gi beskjed at de som avtalte sending forrige gang også skal ha sending nå for sikkerhets-skyld.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper dere får de snart, har tenkt til å kjøpe en selv hvis den får bra omtaler

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Hurra for Lygren

Fikk en 8" i går som jeg kjøpte her av en som ikke ville ha den.

Den var desverre DOA, men det er utrolig hvor god service jeg har fått av Lygren og speditør. De sender ny i dag. epost har blitt besvart innen 5 min!

Jeg synes dette er meget godt håndtert av Lygren og han skal ha skryt for det.

Jeg må også skryte litt av Fyndbørsen som har vært raske til å besvare mine spørsmål og de svarte på mail kl 21:30 i går kveld!

Jeg håper også at ikke Lygren tar helt skrekken etter dette, men kanskje det er mulig å ordne andre tilbud til oss på forumet, der vi kjøper rett fra leverandør eller lignende. Det kan jo ordnes med rabattkode eller på andre måter.

Er det noen som har testet 8" ? Er klar over at den ikke er blant de største, men det må da være litt sprut i den. Det er vel bedre enn å ikke ha sub i det hele tatt?

Jeg har planer om noen SVS plus/2, men tenker at denne flyttes opp til loftstuen når de er i hus.

Min erfaring så langt: pen å se på men det tok 10 sekunder med barnefingrer så var den ikke like pen. Men det må du ganske nærme for å se. Byggekvaliteten virker også god. Lyden vet jeg desverre ingenting om.

Tusen kroner er uansett latterlig lite penger.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    10-toms variantene har stoppet i tollen de som vanlig, speditøren jobber med å få løst de ut så snart det lar seg gjøre... Utrolig hvor mye hassle det er å flytte varer over grensa her til lands, kan bli EU-tilhenger av mindre... Bør ikke ta lange tiden nå, men jeg mistenker at DHL ikke akkurat bidrar til å speede opp denne leveringen...

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Kommet noen vei med tollen ang. disse subbene enda lygren?
    Skal inn og ut av Oslo i morgen og på torsdag, trur du det er mulig at denne har ankommet innen den tid?

Mvh
    Kai

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg skal be om ny status... Utrolig at dette skal ta så lang tid. Tror vi kan konkludere med at denne type dealer krever langt tettere oppfølging og/eller systemer som håndterer frakt/fortolling. Nå hadde vi uflaks også da, ved at det ble levert feil vare. Vi har for øvrig kun mottatt betaling for 2 stk 8" subwoofere, og da regner jeg med at resten er returnert til speditøren? Hvis ikke må dette avklares omgående, ev. betaling av varen foretas. Dere får altså refundert fraktomkostningene for 8"-subbene om disse returneres, ev. betales 1000.- + frakt/håndtering (300.-) til samme konto dere betalte for 10"-subbene.

Vi får ta en oppsummering av innbetalinger etc. om ikke lenge, men fint om vi slipper å måtte purre på betalinger/tilbakesendinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis noen fortsatt har kunne jeg kansje tenke meg å kjøpe et par stk 8"

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, da er det som vanlig DHL som roter det til, det firmaet der begynner jeg virkelig å miste troen på... De klarer mest sannsynlig å levere det til speditøren i løpet av dagen, gir endelig beskjed da.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra det nærmer seg etterhvert. Penger for 8" får du når jeg har mottatt siste suben.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vertigo
    Fikk en 8" i går som jeg kjøpte her av en som ikke ville ha den.

Den var desverre DOA, men det er utrolig hvor god service jeg har fått av Lygren og speditør. De sender ny i dag. epost har blitt besvart innen 5 min!

Jeg synes dette er meget godt håndtert av Lygren og han skal ha skryt for det.

Jeg må også skryte litt av Fyndbørsen som har vært raske til å besvare mine spørsmål og de svarte på mail kl 21:30 i går kveld!

Jeg håper også at ikke Lygren tar helt skrekken etter dette, men kanskje det er mulig å ordne andre tilbud til oss på forumet, der vi kjøper rett fra leverandør eller lignende. Det kan jo ordnes med rabattkode eller på andre måter.

Er det noen som har testet 8" ? Er klar over at den ikke er blant de største, men det må da være litt sprut i den. Det er vel bedre enn å ikke ha sub i det hele tatt?

Jeg har planer om noen SVS plus/2, men tenker at denne flyttes opp til loftstuen når de er i hus.

Min erfaring så langt: pen å se på men det tok 10 sekunder med barnefingrer så var den ikke like pen. Men det må du ganske nærme for å se. Byggekvaliteten virker også god. Lyden vet jeg desverre ingenting om.

Tusen kroner er uansett latterlig lite penger.

Enda en DOA, hva skjer med XTZ, er ikke første gang jeg har hørt om det når det gjelder subber fra dette merket. Krysser fingre for at min 8" er ok :|

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Enda en? Det har vel bare vært denne ene på 8-erne?

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    8" tommeren jeg har mottatt fungerer ihvertfall.
    En liten, nett og pen sub. Denne klarer du å gjemme vekk uten store anstrengelser. Blir høy waf-faktor av slikt.
    Den henger fint med høyttalerene mine
    (bi-ampa B&W 604S3 m/Rotel 1075). Riktig nok klarer ikke 8" tommeren å overgå de 4*7" som er i høyttalerene, men den henger fint med og fyller ut litt ekstra i bunn.

På noen litt mindre høyttalere hadde denne lille suben kommet mye mer til sin rett.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Ja, da er det som vanlig DHL som roter det til, det firmaet der begynner jeg virkelig å miste troen på... De klarer mest sannsynlig å levere det til speditøren i løpet av dagen, gir endelig beskjed da.
    Ja Lygren... Hva skjer ? nå har det gått 2 dager siden de sannsynelig vis skulle levert.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jeg har ikke fått noen bekreftelse fra speditøren, men purrer igjen... Beklager igjen at dette går så utrolig treigt, DHL er både verdens største og tilsynelatende også verdens dårligste fraktselskap...

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det fantes en DHL-reklamefilm, ville den sikkert blitt nevnt i tråden "filmer som gir psykiske problemer." DHL har vel som motto "ikke gjør idag det som kan utsettes til imorgen." En litt kraftig missil avfyrt inn i eksosrøret på DHL-bilen med subbene hadde nok gjort underverker.:twisted:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Jaja, helt utrolig. Siste tilbakemelding fra speditøren:

...dette er helt utrolig, men nå finner ikke DHL varene på sin
    terminal. Jeg tror vi har brukt flere timer bare på tlf. for å spore denne
    sendingen. Vi har blitt lovet en tilbake melding idag, kommer tilbake til
    deg...

DHL må være på vei mot stupet, dette er jo så latterlig at en kunne fått spasmer av mindre!

Dere får tilbakemelding så snart vi vet noe mer, men pr. dato er det altså DHL ene og alene som har forsinket begge forsendelsene, og som nå faktisk ikke finner 10 stk subwoofere på eget lager!

Uansett er det viktig at det ikke tar av her inne, vi jobber med en avklaring, og viser det seg at dette bare blir surr får vi heller refundere pengene.

Side 7 av 11 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •