Nyhet: XTZ frir til AVforums-medlemmer! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 215
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Dette er en ny 8", ikke den til 1490. Uansett, her forstår jeg at folket vil ha 10"-eren, jeg skal formidle dette videre til Fyndbørsen, så får vi finne på noe annet med 8"-erne. Ingen må da hente ut subbene da, ev. levere tilbake de som er.

Beklager dette, men AVforum er altså bare en mellommann her, så "don't shoot the messanger", og dropp !!! osv. (bigscreen), det blir bare tullete.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Er overhodet ikke interesert i en 8", vil ha 10" eller penga tilbake!!!!
    Samme her! Avtalte jo frakt videre også, visste jo ikke dette da. Kommer ikke til å hente den ut hvis den likevel ble sendt videre med Posten. Her må vi få en avklaring. Nå!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo slik at det er forhandleren som har ansvaret da, lygren:wink: Selvom dette mer er et "felleskjøp" enn en deal fra forhandler. Håper uansett at det ordner seg raskt for alle dere som venter på 10", kjedelig å først og fremst vente en stund etter overført betaling - ikke minst deretter få feil produkt.

Et godt tilbud eller en liten oppmerksomhet i tillegg, burde være en god løsning for denne saken. Uansett har det vært godt iniativ av lygren, og et fint tilbud til AVForum'ere. Så da får jeg bare håpe på bestilte's vegne at ting ordner seg snart:-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Tronic, å ikke hente den ut blir jo helt useriøst, ærlig talt! Du må selvsagt hente den ut og besørge retur, slike feil må en regne med at kan forekomme. Du får selvsagt refundert kostnadene dine av XTZ.

Når synes jeg opptil flere her oppfører seg helt på kanten, ærlig talt, feilplukking kan skje hos den beste...

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjære Lygren...
    Kan du ikke som kompensasjon til AV Forum få 5 stk ekstra til testing??
    Så jeg også får dette tilbudet...?? hehe

For jeg vart vell ett par stk for sen til det første tilbudet... :-D

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    AVforum er på ingen måte "forhandleren" her, Kid, det er XTZ som sender direkte og har ansvaret, bare så det er klinkende klart. AVforum besørget KUN for distribusjonen, og tar 0.- betalt.

Uansett, forhold tilbakemeldingene skikkelig rundt dette, så rydder garantert XTZ opp i dette ASAP.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Tronic, å ikke hente den ut blir jo helt useriøst, ærlig talt! Du må selvsagt hente den ut og besørge retur, slike feil må en regne med at kan forekomme. Du får selvsagt refundert kostnadene dine av XTZ.

Når synes jeg opptil flere her oppfører seg helt på kanten, ærlig talt, feilplukking kan skje hos den beste...
    Jeg er langt fra useriøs, Lygren, vil bare ha ordnet opp i saken med minst mulig plunder og heft for meg (og andre). Mener du at feilsendingen skal hentes ut hos Posten og returneres til Fyndbørsen i Sverige, og ikke til Atlas, er det riktig oppfattet? Hadde det ikke vært mer oversiktlig om Atlas hadde samlet opp alle og returnert hele partiet til Sverige under ett?

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Lygren, vi kan forholde oss rolig ang denne saken, lygren tar opp eller har tatt opp dette med Fyndbørsen og får en tilbakemelding på hvordan dette handteres videre a.s.ap.

Jeg nevte forresten til atlas i dag tidlig kl 08.00 at disse subbene ikke bør sendes ut,så håper jeg att de hørte på dette slik att de som skal få sendt disse slipper mye rot rundt dette med retur osv.

Vi satser på en rask avklaring via vår mellommann og venter
    Det er vi jo blitt flinke til ;-) etterhvert på den nye subben.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Dere returnerer til speditøren, ja, og kanskje endog speditøren (forhåpentligvis) ikke har sendt ut varen en gang... Venter på tilbakemelding fra XTZ hva de ønsker å gjøre her, men antar at de da bare sender 10x nye 10" subbere og at de finner en alternativ løsning med de feilsendte 8"-erne.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Jeg nevte forresten til atlas i dag tidlig kl 08.00 at disse subbene ikke bør sendes ut,så håper jeg att de hørte på dette slik att de som skal få sendt disse slipper mye rot rundt dette med retur osv.
    Kjempebra at du gjorde det! Takk!!!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AVforum er på ingen måte "forhandleren" her, Kid, det er XTZ som sender direkte og har ansvaret, bare så det er klinkende klart. AVforum besørget KUN for distribusjonen, og tar 0.- betalt.

Uansett, forhold tilbakemeldingene skikkelig rundt dette, så rydder garantert XTZ opp i dette ASAP.
    Har ikke antydet at AVForum har noen form for provisjon her heller, jeg. Poenget mitt var bare at mellommannen/distrubitøren/formidleren/forhandleren eller hvilket ord man er villig til å bruke, har en form for ansvaret. Og, det regner jeg med at du også vil, slik at du og xtz kan snakke sammen på en proffesjonell måte, og bli enige om en løsning - uten at xtz får ti hendvendelser direkte fra kjøpere.

Og, som jeg nevnte i mitt forrige innlegg; synes dette er et positivt og flott tilbud, håper det vil komme flere slike, selvom det har tatt litt tid og blitt feil denne gang. Jeg er ikke negativ til dette, dersom du tolket det slik.

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Håper du har en liten rumpe....
    Ikke noe problem! Liten og flott den..

Så kan jeg jo alltid slenge den i bilen

Vi får vente å se hva xtz kommer tilbake med og ta det derfra.Så satser vi på at leveringen går litt mer smurt på neste forsøk.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Da er 10 stk nye 10" på vei snarlig. De som har fått tilsendt feil subwoofer, 5 stk i følge speditøren, må returnere den til speditøren ASAP. Dere får selvsagt dekket alle fraktomkostninger.

Som et plaster på såret vil XTZ levere med en subwoofer-kabel til samtlige...

Jeg skal også høre hvilken pris denne 8" saken kan havne på da, hvis den er billig nok er det jo mulig å kjøre twin-turbo for noen av dere!

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at det ordner seg....

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at alt ordner seg! Gode greier Lygren!

Så noen var alt sendt videre fra oslo altså..Du får skaffe en flott pris på 8 tommeren så kanskje jeg kan bruke den til noe også..Hvis den alt er på vei til stavanger da.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen vits i å skulde på lygren for dette iallfall, han kunne vanskeleg ha gjort noko annleis i denne saka.

Om du veit noko meir om dette lygren, blir subbane no sendt direkte til oss eller går dei via atlas igjen?

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Perfekt løsning til alle dere som har kjøpt, lygren ordner opp på en ordentlig og ryddig måte. Ventetiden burde ha vært verdt det etter min mening, sub kabel er bestandig kjekt å ha:wink:

Venter i spenning på tilbakemelding fra kjøpere om hvordan 10'ern fungerer:wink:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Alt går via Atlas, og eventuelle vidersendinger må dekkes av den enkelte... Atlas fakturerer imidlertid kun firmaer, så dere må da huske å overføre fraktbeløpet til AVforums konto slik at vi får dekket inn dette.

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betyr det at jeg eventuellt må betale fraktbeløpet til Bodø for to subber, først for 8" og så for 10"?

Edit: hvis dette er tilfellet så hør om de vil gi en god pris på 8" så tror jeg at jeg heller beholder den, hvis den er sendt til meg da.

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Betyr det at jeg eventuellt må betale fraktbeløpet til Bodø for to subber, først for 8" og så for 10"?
    Om den er sendt allerede så tolket jeg de slik, ut i fra dette:
    Du må selvsagt hente den ut og besørge retur, slike feil må en regne med at kan forekomme. Du får selvsagt refundert kostnadene dine av XTZ.

Side 4 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •