Nyhet: XTZ frir til AVforums-medlemmer! - Side 10

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 10 av 11 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 181 til 200 av 215
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De som evt. ikke betaler inn vil jo ødelegge for fremtidige felleskjøp- noe som er synd.

La oss håpe det er snakk om forglemmelser.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min omtale av suben ligger nå under AV-nytt. Litt seint, men det skyldes hjerteoperasjon, sykehusopphold og rekonvalesens. Kanskje også tiltagende senilitet, men får ikke håpe det da. Prøver å henge med så godt jeg kan!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bedre sent enn aldri, flott at omtaler begynner å komme:wink:

Det at omtalene har tatt litt tid, synes jeg er helt greit, satser derfor på at det kommer et par gode omtaler også. Greit at det ikke bare er "hastverks tester og førsteintrykk" som blir skrevet ned. Uansett et spennende felleskjøp, flott tiltak og imponerende engasjement.

Synd at det økonomisk enda ikke er ryddet ordentlig opp i, håper de siste som ikke har betalt det de skylder eller levert tilbake hva det "har", ordner opp for seg snarest, for både sin egen samvittighetsskyld, og alle oss andre her på forumet som håper på flere felleskjøp.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Flott at omtaler dukker opp, det forventer XTZ at vi leverer etter avtale, og ikke minst er det helt avgjørende for at vi skal kunne gjøre dette igjen. Pengene håper jeg også dukker opp ASAP, det er tross alt en god stund siden varene ble levert nå, så bra er det uansett ikke...

Oppgir like godt kontonummeret: 6084 0631 888, så er det bare å betale ASAP. Prisen på 2000.- pr. 10" og 1000.- pr. 8" var altså IKKE inkludert frakt utover den fra Sverige til Oslo for de som har bestilt det, og dette koster 300.- for både 8 og 10".

Newcomer bigscreen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har i hvertfall betalt for begge subbene og frakten for disse to før jeg mottok dem. Dette har jeg kvittering for i nettbanken (heldigvis). Synes det bør sendes pm til dem det eventuellt gjelder så ikke alle blir mistenkeliggjort for å ikke gjøre opp for seg.
    Trodde for øvrig at det ikke ble sendt ut noen subber før de og frakten var betalt, men der tok jeg vel feil.
    En liten omtale er nå skrevet og lagt ut, men hvordan i huleste får man lagt til bilder Har prøvd oppskrifta men får det ikke til. Vet jo selvfølgelig at feilen ligger i mitt eget hode:-D

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er svært useriøst og ødeleggende for AVforum at folk ikke betaler for seg når slike felleskjøp blir igangsatt. Skjerpings, og la oss håpe at det dreier seg om forglemmelser.

At det tar litt tid å gjøre seg kjent med produktet før en skriver et rewiev har jeg respekt for. Men håper at alle følger opp en av betingelsene for avtalen til slutt.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt tungvint å finne disse testene, synes jeg. Så jeg legger ut en link her for å gjøre ting hakket enklere.
    http://avforum.no/avnytt/showproduct...943ee6608b12ec
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har i allefall jeg fått lagt ut mitt lille bidrag, la det på tester jeg..Lygren jeg klarte ikke å få opp bildene på riktig måte,hvordan gjøre dette riktig ?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har man gått inn på en slik fordelaktiv avtale må man jo kunne forvente at man er voksen nok til å gjøre opp for seg - og dét raskt.

Anmoder derfor alle som ennå ikke har satt økonomisk sluttstrek om å gjøre dette umiddelbart.

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har alle som skulle ha sub fått melding? eventuelt er alle hentet? Det var jo litt usikkert antall på listen i starten, om ikke kan det jo ha blitt misforståelser.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Alle er hentet og tre (2x8" + 1x10") mangler betaling. Dette i tillegg til at det mangler betaling for nesten samtlige forsendelser. Jeg har allerede brukt alt for lang tid på dette, og må ærlig talt kunne stole på at folk gjør opp for seg, men ettersom jeg ikke har hørt noe fra noen får jeg vel gå gjennom all PM og ta kontakt med den enkelte...

Dette løser vi for øvrig enkelt ved neste anledning ved å ta betalt på forhånd for både frakt og selve varen, så det er jo systemsvakheter her også selvsagt... Uansett håper jeg at folk betaler inn det de skyldes ASAP, så slipper vi bruke mer tid på dette i begge ender...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ..og folk har ikke fått "melding", og det kan ikke heller brukes som noe påskudd for å ikke ha betalt her, det står klart og tydelig hva som er betingelsene i tråden her.

Active Nitro sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    494
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja! har de hentet suben så burde de ha vett til og gjøre opp for seg. Eventuelt så får du legge ut brukernavnen på de som ikke har betalt om ikke en påminnelse hjelper.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi får vente noen dager å se, jeg tror nok mye skyldes misforståelser her, det er jo bare en eller to som har betalt... Jeg skal få sendt ut påminnelse til den enkelte snarlig, men det er altså ingen grunn til å vente med å betale for de som har bestilt levering. Ble subben hentet hos speditøren i Oslo stiller saken seg selvsagt helt annerledes, da koster subben som avtalt 2000.- inkl. mva og frakt fra Sverige.

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Evt. så får de som ikke klarer å betale for seg levere fra seg sub'ene til andre som kan være interessert i et slikt glimrende tilbud...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    By the Way.. jeg vil ha en sub.. helst 12"... men får jeg en rimelig slår jeg til!!!

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, ja hvis noen vil kvitte seg med en 8" så er det bare å sende en pm. 10" er også av interresse...

Intermediate Magnera sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    927
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det 7 omtaler ute så da begynner det å se bra ut.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, hadde vi bare fått inn fraktpengene så hadde alt vært så meget bedre... Ikke minst fått betalt for de tre siste subbene... En del betalinger har blitt meldt fra om på fraktbiten da, men på subbene vi mangler betaling på har vi ikke hørt noe. Vi får snart oversikt fra lageret, og da får vi ta kontakt med de det gjelder, noe jeg synes bør være totalt unødvendig.

Expert Scrooge sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    6,002
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff og huff.
    Forstår ikke de dette gjelder at de ikke bare ødelegger for seg selv, men også andre?
    Uansett, så vil de nok bli registrert med en liten anmerkning i margen? Annet vil være mer enn overbærende.

Side 10 av 11 FørsteFørste ... 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •