Info: AVforum feirer 10.000 medlemmer!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 40
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)

Info: AVforum feirer 10.000 medlemmer!

Det er med rak rygg vi nå kan feire at vi har blitt hele 10.000 medlemmer! AVforum har vokst fra en håndfull medlemmer i 2001, til noen hundre i løpet av 2002, litt over tusen i 2003, om lag 4000 i 2004 og nå 10.000 i begynnelsen av desember 2005.

AVforum har utviklet seg til å bli et AV-samfunn mange entusiaster har daglig nytte av i sin endeløse søken etter det lille ekstra, men ikke minst også klart å forholde seg som et sted der også vordende entusiaster kan føle seg velkommen. Vi er et inkluderende AV-samfunn, noe som er svært viktig at vi også påpasser å være i tiden fremover.

Rent teknisk har også mye skjedd i det siste. Vi har benyttet mye tid og ressurser på å videreutvikle AVnytt, der vi nå bl.a. har inngått avtale med verdens største tilbyder av tekniske data, amerikanske CNET.com. Alle medlemmer kan nå legge til produkter som automatisk henter de nødvendige spesifikasjoner. Vi har også utviklet en egen funksjon for å sammenligne tekniske spesifikasjoner på AVnytts mange produkter. AVnytt har også mulighet for å legge inn priser fra nettbutikker over hele verden, der tjenesten automatisk oppdaterer priser i forhold til medlemmets lokale valuta. I tillegg har vi en egen funksjon for å vise nye prisfall, samt ikke minst en helt ny søkefunksjonalitet. Vi vil fortsette utviklingen av AVnytt, slik at dette blir en stadig bedre sentral for håndtering av de hyppige produktnyheter og prisendringer AV-bransjen preges av!

Våre øvrige tjenester, i denne omgang AVtorget, minHjemmeKino og minHiFi, har også fått mindre forbedringer, der neste punkt på agendaen er å videreutvikle minHjemmeKino og minHiFi. Disse tjenestene ser vi at medlemmene bruker i stadig større grad, og har etterhvert også sett en del begrensninger i dagens løsning.

Vi sover selvsagt ikke i timen i forhold til nye tjenester, og vil snarlig lansere en egen AV-blog tjeneste for våre medlemmer vi tror mange vil sette pris på!

Som sikkert noen har fått med seg, har vi også lansert vår nye internasjonale tjeneste, AVforum.com. I utviklingen av denne tjenesten har vi forsøkt kombinere de lokale behov med de fordeler et engelskspråklig, internasjonalt fora representerer. Tiden vil vise om vi klarer å oppnå vår målsetning om å samle større deler av AV-verden på ett og samme nettsted, men vi er som vanlig ved godt mot! Vi har ikke så alt for mange internasjonale tjenester plassert her i Norge (med noen unntak, f.eks. tothegame.com), og det bør selvsagt ikke være noen grunn til at ikke vi oppegående og teknointeresserte nordboere skal kunne markere oss innen internasjonal AV!

I året som kommer satser vi på fortsatt vekst i antallet medlemmer, men på ingen måte for enhver pris. Et voksende AV-samfunn som AVforum må påpasse at kvantitet ikke går foran kvalitet, der balansen mellom å henvise nye brukere til søk i gamle tråder men samtidig fremstå som innbydende vil fortsette å være en utfordring. Denne balansen har vi etter min mening så langt klart å forholde godt så langt, og jeg har stor tro på at vi fremdeles vil klare dette i tiden som kommer! Vi er i denne forbindelse våre moderatorer en stor takk skyldig. Ak, Gorm, Jfinneru, Roffe, Burre, Rojohan og Jan Erik gjør en kjempejobb i å holde forumet strukturert, og er samtidig noen av forumets mest ivrige bidragsytere innholdsmessig.

Da er det bare å takke for alle de bidrag våre medlemmer har valgt å gi AVforum, som takket være dere nå har blitt en av landets 100 største nettsider (kilde: Gallup.no). Forrige uke besøkte 17.200 unike norske brukere AVforum, og over 20.000 hvis vi inkluderer brukere fra resten av Norden! Dette er moro!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer så mye, AVforum. Vel fortjent
    Dette har blitt en plass som jeg er innom hver dag for å holde meg oppdatert. Vi får satse på at den internasjonale løsningen blir like godt mottatt.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grattis! en tequila for den!

eller... tror det blir ett glass cola istede :!:

Active John sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    397
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dæng!!

En gang i tiden holdt jeg til på et koselig lite forum som på www.hardware.no
    Ettersom tiden gikk ble ikke det et lite koselig forum lengre, så jeg fant et annet lite koselig forum. -AVforum.
    Historien gjentar seg...?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...ja, etter sist treff å dømme bør det minst tre tequila til for å gi en liten ekstra gledesrus for din godt innarbeidede resistans mot den type rusmidler...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...og Hardware-historien skal nok ikke gjenta seg her på AVforum...

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, gratulerer så mye med en fantastisk side

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    ...ja, etter sist treff å dømme bør det minst tre tequila til for å gi en liten ekstra gledesrus for din godt innarbeidede resistans mot den type rusmidler...

... hm er ikke sikker på om det er ironi eller ikke?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John
    En gang i tiden holdt jeg til på et koselig lite forum som på www.hardware.no
    Ettersom tiden gikk ble ikke det et lite koselig forum lengre, så jeg fant et annet lite koselig forum. -AVforum.
    Historien gjentar seg...?
    pessimist!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    ... hm er ikke sikker på om det er ironi eller ikke?
    Det var ikke ironisk, jeg hadde gått i bakken LENGE før du var halvveis i gang...

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hurra for forumet. Uten det hadde jeg hatt et lekerom i kjelleren med en 28" 4:3 TV til barna og jeg hadde kunnet reise på storbyferie en gang i måneden hele året året. Men hvem har tid til sånt tull.

Newcomer Bortne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hurra, det er fantastisk mye kunnskap som alle vi 10000 medlemmer sitter inne med. Er alltid hjelp å få her.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Hurra for forumet. Uten det hadde jeg hatt et lekerom i kjelleren med en 28" 4:3 TV til barna og jeg hadde kunnet reise på storbyferie en gang i måneden hele året året. Men hvem har tid til sånt tull.
    Hehe, så sant så sant.
    Forøvrig så er svaret på ditt spørsmål: Stort sett 90% av alle hifientusiasters samboere.

Det er som regel de som lider av våre hobbyer

Grattz til forumets O Store mann og alle hans vise disippler og tjenere.

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil rett og slett takke alle medlemmene i forumet :razz: jeg har fått mange gode tips ang. mitt anlegg. Det har fått lydkvaliteten min opp mange hakk!! Gratulere avforum. Gleder meg vidre til mange spennede forumer og diskusjoner
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    _G_R_A_T_U_L_E_R_E_R_ med et supert forum!!!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker ost her ass.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    wow som tiden går. O.o

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får vel henge meg på å gratulere dette fantastiske forumet med dagen!

Må si det er AVforum/Minhjemmekino som VIRKELIG har tent meg på hjemmekino. (Var jo interesert før også da), men dette forumet forsterket interessen flere hakk!

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeppz, gratulerer så mye, og takk for et flott forum..

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •