AVforum har fått ny plattform! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 4 av 16 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 301
    Newcomer Kalle167 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fortsatt litt å gå på...

Jeg er som de fleste, enig med at dette ble litt rotete.
    Bedre nå som avatarene ol. ble flyttet til siden.
    Må stille meg enig med TechCF, at AVNytt infoen på høyre-siden er litt rotete. Fint om den blir skilt litt, og understrekning fjærnes.
    Ellers vil jeg si at grunnet alle bildene på høyre siden i tillegg til de på venstre, gør at dette likner en "Raklame side", jeg hadde sperret med ADBlockern min..
    Eller blir det litt for mue farger og streker rundt objekter.

Men får å ta med noe positivt, liker jeg kontrollpanelet, og måten man kan lese innleggene på. (Savner mulighet til å velge antal poster per tråd. Fint å kunne endre litt ADHoc.)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unhappy

En ting jeg synes er litt dumt, er at når jeg skal søke etter feks 'b&w' går ikke dette fordi søket må inneholde minimum tre tegn :/

jeg må da ty til google ... b&w site:avforum.no

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vi egentlig bruk for kolonnen med antall visninger og heller få bredere felt for innhold?

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Men kjære dere da! Her har AV-gutta ofret dager (kanskje uker) av den norske sommeren for å gi oss et enda bedre forum, også er vår første refleks å se det negative? Forandring fryder åpenbart ikke nei... Jeg synes den nye plattformen er vesentlig bedre enn den gamle på flere områder. Bl.a liker jeg layouten, søkemulighetene, sorteringsfunksjonen og tilgjengeligheten generelt. Oversikten hadde kanskje blitt enda bedre hvis i det minste èn av kolonnene for medlemmers utstyr eller AV-nytt ble fjernet under den enkelte tråd. Videre tror jeg det ville gjøre brukerterskelen litt lavere hvis det f.eks ble lagt inn knappetekster som forklarte symboler og sorteringskriteriene litt nærmere. Men bottom line: dette var bra! Takk!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Men kjære dere da! Her har AV-gutta ofret dager (kanskje uker) av den norske sommeren for å gi oss et enda bedre forum, også er vår første refleks å se det negative? Forandring fryder åpenbart ikke nei... Jeg synes den nye plattformen er vesentlig bedre enn den gamle på flere områder. Bl.a liker jeg layouten, søkemulighetene, sorteringsfunksjonen og tilgjengeligheten generelt. Oversikten hadde kanskje blitt enda bedre hvis i det minste èn av kolonnene for medlemmers utstyr eller AV-nytt ble fjernet under den enkelte tråd. Videre tror jeg det ville gjøre brukerterskelen litt lavere hvis det f.eks ble lagt inn knappetekster som forklarte symboler og sorteringskriteriene litt nærmere. Men bottom line: dette var bra! Takk!
    Vet ikke om du la merke til topicen, og den første posten. Det oppfordres jo til tilbakemeldinger.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser utvilsomt bra ut men som dere sier krever det litt justeringer. Jeg oppdaget en ting som vel må sees på som en bug. Jeg er her såpass ofte at jeg stort sett leser de 2-3 siste innleggene. Derfor snudde jeg slik at nyeste innlegg kommer først. Men hurtigsvarboksen havner da fortsatt nederst. Det er veldig upraktisk og gjør den egentlig bortkastet i den sammenheng. Når man snur til nyeste innlegg først kan den like gjerne ligge rett under headingen over første (nyeste) innlegg.

Ellers støtter jeg forslagene om å fjerne en eller begge margene når man er inne i selve trådene.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

firefox...

Merket forresten nå, med at jeg skulle endre signaturen pga. de gamle gif-ene er borte, at med Firefox, fungerte ikke WYSIWYG editeringen.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe som jeg savner litt, er å kunne hoppe til en egendefinert side i tråden. Spesiellt når trådene blir 100 sider lange og man leter etter noe på ca side 50. Jeg vet ikke om det lar seg gjøre, men det hadde i allefall vært veldig praktisk i stedet for å bla en og en side i en halv evighet.

Mvh

Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Noe som jeg savner litt, er å kunne hoppe til en egendefinert side i tråden. Spesiellt når trådene blir 100 sider lange og man leter etter noe på ca side 50. Jeg vet ikke om det lar seg gjøre, men det hadde i allefall vært veldig praktisk i stedet for å bla en og en side i en halv evighet.

Mvh
    Det hadde vært veldig ønskelig på enkelte tråder ja!

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg liker dette, men det er en og annen bug. Feks tegnet & blir litt krøllete presentert.

Edit: Er fikset ser jeg!

Er det noen muffens med søkefunksjonen? Prøvde å søke på "kef" og fikk 0 treff.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

AVtorget

Synes siden har blitt bedre, men sliter litt med logikken på AVtorget, feks 7 sider på forst/receiver. da man lett kunne ha alt på en side, litt uoversiktlig og ikke spesielt brukervennlig. 15-20 produkter på hver side hadde vært mer oversiktlig.

Mvh

Krigs

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Krigs
    Synes siden har blitt bedre, men sliter litt med logikken på AVtorget, feks 7 sider på forst/receiver. da man lett kunne ha alt på en side, litt uoversiktlig og ikke spesielt brukervennlig. 15-20 produkter på hver side hadde vært mer oversiktlig.

Mvh

Krigs
    Dette kan du justere selv på profilen din!

Kontrollpanel - Endre valgmuligheter

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kalle167
    Vet ikke om du la merke til topicen, og den første posten. Det oppfordres jo til tilbakemeldinger.
    Vet ikke om du fikk med deg poenget mitt: feed back er ikke synonymt med negativ feedback. Jeg kan varmt anbefale følgende øvelse i alle sammenhenger: når du hører et forslag, kom først med minst to grunner til at forslaget er bra for hver kritiske kommentar. En konstruktiv fokus forbedrer ditt forhold til kolleger, venner, kjæreste og livet i sin alminnelighet. Kunne tenkt meg en liten smiley akkurat her, men er overbevist om at jeg finner muligheten bare jeg tenker positivt. Er dessuten ikke bitter og forbanna for å ha blitt degradert fra "viderekommen" til "Aktiv" heller. Forfremmelsen kommer helt sikkert bare jeg jobber hardt og konstruktivt...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den ene margen borte ja.. MYE mer oversiktlig.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Ja, da den generelle tilbakemelding har vært at boksene til venstre virker særdeles forstyrrende, fjernet jeg nå disse. Vi får prøve finne ut noe lurt mhp boksene vi gjerne skulle vist frem (minHK og minHiFi), men nå ligger jo uansett disse på AVstart da...

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linkene ligger jo uansett opp i margen..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forslag:
    Fjern den kjempestore AVForum-logoen helt oppe i høyre hjørne og prøv å integrer den i den samme AVForum-logoen litt lenger ned i venstre hjørne. Gjør gjerne den logoen klikkbar, slik at den på samme måte som logoen oppe til høyre tar deg til avforum-forsiden (ikke avstart). På denne måten slipper en mye skrolling.

Skulle gjerne sett at det var mulig med flere PMer også. Sånn det er nå har jeg akkurat plass til en til. (nåde den som bruker opp den plassen på tulle-PMer )

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner det virkelig å ligne på noe her. Bra jobba. Men savner fortsatt siste kommentarer på torget og min hifi

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Da var også PM-kvoten oppgradert til 200, og utover dette bør det la seg gjøre å rydde opp litt i historikken!

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne tenke mig dere tar en titt på www.prisjakt.nu , f.eks. her : http://www.prisjakt.nu/forum/index.php?showforum=34
    Jeg synes dette funker glimrende ! God oversigt, ser ikke så "masete" ut, og de prioriterte tråder er røde slik man fort ser de....
    Dere kunne kanskje med fordel fjerne alt det "stasj" i hele høyre side.
    Bare en tanke.....

Side 4 av 16 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •