AVforum søker betatestere for V2 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 101
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Ikke for å ødelegge moroa her, men er det siden på avforum.com som er den siste betaen? Isåfall, så er ikke dette noe siste skrik på design og brukervennlighet. Om dere har betalt for 10.000 konsulenttimer for det jeg ser der, må jeg si jeg blir skuffet. Jeg avventer å si noe mer før jeg veit om det er den som er gjeldende eller ikke. Jeg jobber med web, så bare å si ifra om dere trenger råd eller hjelp.
    Det er den siste ja, og layouten er nok rimelig "spikret". Dersom dere har gode råd med tanke på forbedringer og/eller endringer, så er dere hjertelig velkomne til å komme med de i V2 betaforumet, i kategori "Forslag til endring og forbedringer".

Takker!

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er V2 betaforumet? Jeg kan gjerne bidra litt med tanker og innspill, men om layouten er spikret allerede er det vel lite vits. Dere kan da umulig ha leid inn en profesjonell designer for å gjøre det der?

Flott at dere har utviklet et nytt system osv, noe som også betyr at det bør være greit for dere å legge inn en ny theme som er litt mer tidsriktig!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor er V2 betaforumet? Jeg kan gjerne bidra litt med tanker og innspill, men om layouten er spikret allerede er det vel lite vits. Dere kan da umulig ha leid inn en profesjonell designer for å gjøre det der?

Flott at dere har utviklet et nytt system osv, noe som også betyr at det bør være greit for dere å legge inn en ny theme som er litt mer tidsriktig!
    Jeg trodde du var med i V2 betagruppen, men det var du ikke. Uansett så er nok designet rimelig fastsatt. Hvorvidt det har vært en designer involvert, vet jeg ikke, men jeg tror kanskje ikke det....

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal eg være personlig så syns eg ikkje at utsennet på det nye avforumet er det beste skal samle ein lite bilde shots med "kosmiske" feil i bugs tråden men satser på at det blir bra til slutt

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må da ha med en designer i prosessen! Programmerere kan ikke design, og designere kan ikke programmering. Derfor må man ha begge deler!

Vi får håpe det blir bra til slutt ihvertfall.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig her. Siden det er en beta, så trodde jeg faktisk at man åpnet for endringer i design og layout også, etter hvert som man fikk tilbakemelding om hva som fungerer og ikke. Om det er brukt 10.000 konsulenttimer på en ny plattform, så burde man også brukt 100 timer på proft design. Jeg vil tro at markedsverdien overfor annonsører også blir bedre med et utseende som er proft og tiltalende.

Men vi får satse på at det blir bra til slutt

Intermediate JohnBuer07 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    553
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Må si meg enig her. Siden det er en beta, så trodde jeg faktisk at man åpnet for endringer i design og layout også, etter hvert som man fikk tilbakemelding om hva som fungerer og ikke. Om det er brukt 10.000 konsulenttimer på en ny plattform, så burde man også brukt 100 timer på proft design. Jeg vil tro at markedsverdien overfor annonsører også blir bedre med et utseende som er proft og tiltalende.

Men vi får satse på at det blir bra til slutt
    Så enig så enig

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal tas til etterretning. Takker for innspill

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    513
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool V2

Ja skulle logge meg inn på us avs forum å datt rett inpå betaen for v2 avforum 8-) liten bugg?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern
    Ja skulle logge meg inn på us avs forum å datt rett inpå betaen for v2 avforum 8-) liten bugg?
    Betaen for AVforum V2 er helt åpen, så du har nok bare glemt en "s" i adressen du skrev

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ikkje igjenn betaforum delen her inne :P men får fremdeles samme feilmelding o at eg ikkje har rettigheiter når eg skal opprette en wiki artikkel på avforum.com? noe nytt der?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Fant ikkje igjenn betaforum delen her inne :P men får fremdeles samme feilmelding o at eg ikkje har rettigheiter når eg skal opprette en wiki artikkel på avforum.com? noe nytt der?
    Har du ikke betaforumet helt nederst når du ser på kategoriene på AVF?

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Har du ikke betaforumet helt nederst når du ser på kategoriene på AVF?
    *føler seg veldig teit*
    Jo ops:

skal legge inn ein post der da

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Bare for å legge til, etter å ha vært med noen designere, de bør helst også være webdesignere, eller i det minste ha noe forståelse/interesse for interaksjon og web. Men alt i alt, er det bedre å ha en designer enn ingen. De ser detaljer som ingen andre.

Uansett, det virker ikke som plattformen er særlig mobilvennlig. Forsøkte en rimelig vanlig mobiltelefon (iPhone), og på den finner jeg ikke forumet/forumtråder.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Bare for å legge til, etter å ha vært med noen designere, de bør helst også være webdesignere, eller i det minste ha noe forståelse/interesse for interaksjon og web. Men alt i alt, er det bedre å ha en designer enn ingen. De ser detaljer som ingen andre.

Uansett, det virker ikke som plattformen er særlig mobilvennlig. Forsøkte en rimelig vanlig mobiltelefon (iPhone), og på den finner jeg ikke forumet/forumtråder.
    Første prioritet er å få plattformen til å fungerer skikkelig, deretter kan vi kikke på designen

Newcomer joaksle sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke? Melder meg på 8)

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er med om dere forsatt trenger!

Newcomer Zathrax sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra et designmessig perspektiv ble jeg ikke overveldet, men det lesesr jeg ikke er 100% enda :-)

Sikkert overflødig informasjon, men har ett forum jeg synes er meget brukervennlig:
    Ta en titt her, for meg er dette en nær fasit, lett å bruke og meget oversiktlig + hjelpe cred o.l :-)
    Detailers Club Norway Forum

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zathrax
    Fra et designmessig perspektiv ble jeg ikke overveldet, men det lesesr jeg ikke er 100% enda :-)

Sikkert overflødig informasjon, men har ett forum jeg synes er meget brukervennlig:
    Ta en titt her, for meg er dette en nær fasit, lett å bruke og meget oversiktlig + hjelpe cred o.l :-)
    Detailers Club Norway Forum
    Takker for tips!

Vi hadde egentlig tenkt å gå "live" forrige helg, men vi må dessverre utsette dette noen uker, selv om vi håper vi ikke er så langt unna.

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke meningen å trampe på noen tær her, men satser på at ledelsen er åpen for kritikk og innspill.

Etter 10 000 konsulenttimer så er jeg desverre ikke imponert over hvordan avforum.com ser ut i skrivende stund. Ser ut som siden er skrevet på nytt fra skratch uten bruk av noe eksisterende CMS eller lignende. At en designer ikke har vært involvert i en sånn prosess synes jeg er veldig merkelig, og ikke minst veldig synlig. Oppsettet ser rotete ut og masse forskjellig fargevalg gjør det uoversiktelig.

Det er jo bare å ha avforum.no åpen i et annet vindu og sammenligne, så ser du både hvor mye mer lettlest, og lett på øyet orginalen er.

Kommer ikke med så mye tekniske innspill her nå, for de hører vel kanskje hjemme på et lukket forum hvor jeg ikke er medlem på, men her er det også ting som trenger å jobbes med. Blandingen av engelsk/norsk, og at annenhvert ord har stor forbokstav er jo en av flere ting.

Er det lov å spørre hvilket firma som er brukt?

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •