Et av FloppyDTV-C kortene mine klarer ikke dekryptere kanalen...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Et av FloppyDTV-C kortene mine klarer ikke dekryptere kanalen...

Har hatt canal digital kabeltv fungerende fint i flere måneder med Window 7 Media Center, men nå har det slått seg vrang...

Jeg har to FloppyDTV-C kort med Conax CAM og to kort fra Canal Digital.

Nå fungerer bare en av tunerene i W7 MC. Det som skjer er at jeg får beskjed om at "Service is scrambled - The current service is encrypted and can not be viewed at this time" når jeg velger å se/ta opp på en kanal med den "defekte" tuneren.

Den andre tuneren fungerer fint på alle kanalene i mitt abbonement.

Jeg har prøvd å legge inn nye drivere for FloppyDTV (5.7N), og kjørt W7 MC oppsett på nytt, uten at det hjalp. FloppyDTV sitt support tool sier også at begge kortene har 100% signal og Conax Cam installert.

Jeg har også prøvd å bytte om kortene mellom de to tunerene, men det hadde ingen invirkning. Kortene fungerer også fint i CD sine orginale dekodere, så de skal være "oppdaterte"

Noen som har noen ideer om hva som kan være galt?
    Noen som har opplevd lignende?

Tenkte først at kanskje CD hadde inført pairing nå, men da skulle jo ingen av tunerene fungert...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    51
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk det til å virke igjen...

Til slutt så ble jeg så lei problemet, at jeg nappet ut begge korta og koblet sammen alt igjen på nytt. Jeg byttet også om på hvilket FloppyDTV kort som fikk inn signalet fra kabelen.

Etter det så har det fungert knirkefritt.... Gudene vet hva som var galt, men fikset igjen nå i hvertfall!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •