Vil TV-bilde bli bedre via HTPC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer JT sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil TV-bilde bli bedre via HTPC?

Hei, lurer på om jeg vil kunne få et mye bedre bilde ved å kjøpe meg et TV-kort og kjøre det gjennom HTPC`en?
    Har pr i dag en vanlig videospiller som jeg bruker en scart-til-audio+kompositt kabel ut fra video spiller, fra kompositt videre til en omformer til S-video og inn på forsterker og fra forsterker til X1 i en S-video kabel.
    Har et litt dårlig bilde på TV2 pga forholdene der jeg bor, er det mulig, dersom en kjøper et TV-kort, å filtrere bort støyen?

Er for så vidt klar over at det kan være litt å hente på å kutte ut alle de koblingene og omformingene men vil bilde bli bedre med tanke på støy?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan få bedre bilde ved å bruke et program som heter dScaler. Programmet er gratis og har ulike filter for å forbedre bildet (f. eks. fjerne støy og stille skarphet). Sjekk imidlertid om TV-kortet du tenker på å kjøpe støttes. Andre her på forumet har hatt gode erfaringer med Cinergy 400.

Hold deg unna Pinnacle-kortene. Har et selv. Andre advarte meg mot ustabile drivere...og de hadde rett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •